Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 gutten har knallhard magee og ikke hjlper malt og heller ikke sviske. han har vondt og jeg har derfor sprutet lunket vann opp i baken hans (brukt sprøytre) og dette har funket. har gjort det flere ganger, men lurer på om jeg gjør noe galt når jeg gjør det?
Gjest Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Det som funker det funker:) Mye bedre enn å ha forstoppelse! Andre råd som kan fungere er å dytte opp en q-tip med olje på (rådet fikk jeg av en lege når ungen min var 6-7 uker gammel) eller lactulose:)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Hva med å kontakte lege for å finne ut hvorfor han har så hard avføring?? Kan jo være noe...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Man kan og ta litt grønnsåpe på en våt q-tips og "snurre" forskiktig nett innom endetarmsåpningen. Funket på mitt barn. Kan ikke si noe om det er galt, men tviler på at det er det.... Klyster er jo lunket vann og grønnsåpe oppi endetarmen,så.. tror nok det går bra jeg.
Zupermam Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 hva med å bare skjære bort hele magen!! hahahahahahahaahahhahahhahahahahahahhahah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå