Engle barn Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Huff, idag har tårene ligget i øyekroken gitt.. (Litt klage innlegg dette) Jeg har sovet bare en liten time inatt da jeg har hatt sterke menssmerter, maserier og så sinnsykt vondt i bekkenet. Var hos legen idag og sa at jeg var såå sliten og grudde meg til fødsel om dette skal fortsette i tre uker da jeg kommer ikke til å ha noe energi til å føde.. Har en tøff fødsel bak meg.. Men legen min sa, du er jo i så fin form og du har gjort dette før sa det går så fint så!!!! Hun ville ikke sjekke modning engang. Gråt når jeg gikk ut derifra. Attpåtil skal vi flytte inn i ny leilighet 01.12.07 og vi har enda ikke fått solgt den leiligheten vi bor i nå, ikke begynt å pakke enda.. Så vi må vell ut med dobbelt utgifter på lån og husleie i des. Passer jo fint når man skal ha jul til tre barn og flytting og hele pakka, sambo ser ikke ut til å la seg stresse i det hele tatt. Er vell en del hormoner her ute og går;-).. Sorry, ble litt klaging dette sikkert flere som er sliten nå på slutten.. Men godt å få det ut da.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 her kommer en trøsteklem........................ Sjønner deg godt eg... at du er frustrert og lei
Engle barn Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 Takker så mye for den trøsteklemmen:-).. Går litt bedre nå, har fått snakka med samboer og fått ut litt tårer og frustrasjon.. Godt var det, han er så god å ha min kjære..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå