Gå til innhold

Snulderhulder!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bussen fra bygda lander på Grønland sånn litt før seks - men så er jeg ikke heeelt sikker på hvor den cafeen er, og nummeret ditt er borte fra tlf lista mi etter at jeg fikk ny(gammel) mobil.

Hvis du tøtsjer innom her før du drar, så send meg nr ditt på mobilen, da - så kan jeg ringe deg hvis jeg ikke finner dere! c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fant jo hverandre, så det ordnet seg! Men du.... rotet bort mob.nr. mitt..HÆÆ... er det for slags???? ;=)

Skrevet

Ja, jeg vet - skikkelig dårlige greier altså, og ganske avslørende... c",)

Men jeg pleier å få gubbens avlagte telefoner når jeg ødelegger eller herper mobilen min på en eller annen måte.

Nå sist forsvant altså ditt nr sammen med flere andre....pinlig....

Takk for en artig kveld! Jeg rakk bussen med hvertfall to minutters margin, og dte er nesten litt mye for en som er tilhenger av "skikkelig bra timing". Men da løp jeg litt altså, redd for å bli akterutseilt i tigerstaden vettu - langt heimatt! c",)

Skrevet

Synes det var akkurat passe timing jeg;=) Vi kom oss på bussen vi og, men fikk en aldri så liten stoppepause da en overhysterisk ting hylte og skrek og trodde sin overfulle samboer skulle dø da han sovnet på bussen.... Stakkaren skjønte ingenting da opptil flere mannfolk sto og klasket ham i ansiktet for å vekke ham;=)

Men puhhh.... hjemme godt over 2 på natta... Det er slitsomt det!!!

Skrevet

Var mange feststemte folk på min buss og, min ingen av det slaget du forteller om c",)!

Var hjemme litt før tolv - og det var møøøøøørt å gå hjem, ja! Neste gang bestiller jeg taxi siste biten!

Skrevet

Eller låner hodelykta til en viss festmeddeltaker????

Skrevet

Ja, hihi - det er visst flere som bor mørkt til! c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...