Gå til innhold

Jeg kjenner ikke igjen meg selv lenger :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt akkurat å så på gamle bilder fra för jeg ble gravid med 1. mann og kunne konstatere at jeg faktisk syntes jeg var söt. Men, så kom bildene fra nåtid og jeg kunne nesten ikke kjenne igjen meg selv. Er blitt skikkelig plösete og rund i ansiktet og det er definitivt IKKE sött. Mannen min hadde tatt noen bilder da jeg sto og bakte i går, og de måtte jeg bare slette for jeg synes virkelig at jeg var helt grusom. Rundt ansikt, stoooooor mage og rumpe (er gravid i uke 38) og helt forferdelige klär. Uff, nå ble jeg deppa her :-(

Noen andre som föler seg like usexy for tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja, d skal jeg love deg! Hater bilder av meg selv nå, unngår de som fotograferer og tar ingen bilder selv. Synes jeg ser grusom ut. Lakt på meg masse, stor mage, lår og rumpe. Rund i ansiktet og pølsete armer, fingre og ben. GLEDER meg til lillegutt er født og jeg kan få tilbake kroppen min igjen. Har ikke hatt energi til noe trening i svangerskapet så føler kroppen har forfalt helt.

Skrevet

Hadde det sånn sist gang jeg var høygravid. Hatet å se bilder av meg selv!!!!!! Men nå i ettertid synes jeg at jeg så ganske flott ut og er gla for de få gangene samboer klarte å feste meg på papir ;-)

Så ikke slett alle bildene da.......... kanskje synes du de ser bedre ut om en stund. Fine minner å ha.

Skrevet

Venter min første og har gått fra slanke 65 kg og str 38 til 91 kg, og har enda fire uker igjen til termin.. Kjenner ikke mitt eget speilbilde, ansiktet er rundt som ei kule og jeg kveles av egen dobbelhake om jeg ser ned, men har heldigvis ikke blitt deppa enda. Jeg drar på smilebåndet når jeg ser i speilet og forundres over at det går ann å forandre seg så mye på kort til. Den største latteren kom i går da jeg dro målebåndet rundt rompe og hofter. Jeg er på cm like stor rundt baken som rundt magen (!), 118cm. Jeg synes jo magen min er kjempestor:) Føler meg langt fra sexy, men tar det enda med knusende ro, har jo lovet meg selv at når småen kommer så skal vi ut å gå hver dag, spise sunt og etterhvert trene masse. Jaja, det blir nok ingen dans på roser..vet det, men velger å se på det som en utfordring. Syns ikke dere skal ta det så tungt at vekta øker, tenk bare så fantastisk jobben dere gjør er! Vi kan heller dra igang en motivasjonskampanje her når alle små har kommet. Mulig jeg er høy på sukker og pepsi max nå, men tror det meste er mulig med trening og et sunt kosthold:) Tenk positivt og hold humøret oppe!!! :):):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...