Gå til innhold

Kløe i endetarm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på hvordan man vet at det er hemoroider man har? For jeg har enorm kløe i endetarm, men har liksom ikke noe synlig "klaser" som jeg har lest om. For har lest om at man skal ha nesten sånne blomkålsklaser, men har ikke det. Og i blant så klør det så fælt, så jeg begynner å blø litt. Er bare bitte litt da. Men lurte på om jeg skal prøve salve for hemoroider, selv om jeg er usikker på om det er det. Vil ikke kontakte lege, syns rett og slett det er flaut å nevne noe sånn. Så vil heller høre om andre har opplevd det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også har det slik... Klør noe sinnsykt når det først setter i gang. Noen sier det kan være hemoroider, men jeg har heller ingen blomkåler/utposninger i endetarmen.

Sopp og mark er også nevnt.

Synes som deg at dette er flaut å spørre legen om, men må visst ta steget å spørre alikevell ved neste kontroll...

Hjelp, noen?

Skrevet

Ja!, akkurat sånn har jeg det og.. Utrolig irriterende.. -men etter det jeg leser så skal hemoroider være merkbare, og jeg har ikke noe sånt.

Ja, jeg skal til jordmor neste uke, så må vel bare spørre da..... blæ

Skrevet

Håper på at det er flere som har opplevd det samme, som kan gi tips? Som kanskje vet hva dette kan være.. Man lever i kløe og uvisshet :/

Skrevet

Jeg klør og er sår rundt (ikke i), men var også bekymret for dette med hemorroider...men som dere så kan jeg ikke kjenne noe unormalt, bare kløe og sårhet.

Tenkte det har sammenheng med at jeg er litt ustadig i magen nå i graviditeten - en del løs mage/mageknip og "utblåsninger" (beklager de ekle detaljene!!!). Men jeg vet ikke, hvis det ikke bedrer seg tenkte jeg å høre med legen neste gang jeg skal dit.

Skrevet

Man kan godt ha innvendige hemoroider selv om ingenting syns på utsiden. Da trenger man stikkpiller, og de fåes kun på resept. Og det er ikke flaut å snakke med legen om dette. JEg prøver å tenke som så at uansett hva jeg spør om så er det noen som har spurt om noe som er 10 ganger verre før meg...

Skrevet

Hoeres ut som innvendige hemorroider, da kan kloe vaere eneste tegn. Veldig vanlig aa ha baade naar en er gravid og etter foedselen. Spoer paa apoteket. De kommer ikke til aa synes det er noe flaut, er nok veldig vant med gravide damer som spoer etter krem og stikkpiller mot dette. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...