lisje marthemora Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Er det noen som har peiling på dette? Hvordan ser det ut , og hva smører dere på det ? Jeg tror lisjemora har fått det, det er rødt og små nupprete og flyter litt utover. Tror ikke det er bleieutslett fordi det går ikke vekk med verken zinc eller salve? Er det noen som har et tips?!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Min har sopp på leggene. Det er som røde rundinger, vi var hos legen i går og hun sa at det var typisk sopputseende. Vi fikk resept på et legemiddel som også finns i mildere variant uten resept. Husker ikke hva det heter men det begynner på d og det står kaldt på apoteket og er til behandling av fotsopp. Hun sa også at man kan behandle med canesten.
mammasgo`jente Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Jeg brukte canesten. Forsvant veldig fort!
lisje marthemora Skrevet 17. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2007 takk , jeg var på apoteket og fikk en salve som var for fotsopp, men var litt usiker på om det var rett. Men det forstår jeg jo nå at det var . Da får jeg prøve den .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå