Gå til innhold

Når hadde dere sykehus-bagen klar??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor blir dette spørsmålet stilt 3-4 ganger pr dag?

Er det ikke bare å gjøre den klar 2-3 uker før termin da??

Skrevet

Jeg har akkuratt to uker igjen til termin og har ikke pakket den enda..Har tenkt å se på det til uken. Jeg og sambo skrev en liste for en uke siden.

Skrevet

Etter en tur på sykehuset her om dagen, fikk mannen min panikk og jeg ble pent nødt til og pakke!!

Hehe har bare tatt oppi det mest nødvendige som toalettsaker og undertøy da, men den kommer seg.

Har 5 uker igjen!

Skrevet

Etter 3 timer med masrier... murringer igår pakket jeg bagen...men de gikk over.... er i uke 37

Skrevet

Hvis det er så stort problem at spørsmål blir stil omigjen skjønner jeg ikke at du gidder å åpne innlegget, og svare på det?!??!!!!

Skrevet

Hei:o)

Jeg skal ha keisersnitt nå på tirsdag og har enda ikke pakket.

Men fant frem kofferten i går da etter at jeg var en tur på sykehuset natt til onsdag, så ble jeg litt stresset.

Man vet jo aldri liksom.

Men vil tro at ca 14 dager før termin så kan det være greit å ha det meste klart for da kan jo alt skje:o)

Skrevet

Hei:-) jeg . .har det aldri travelt. . . Hehe. . . På førstemann pakka jeg 10 min før jeg dro. . . På andre mann var det vel 20 min før jeg dro. . . .! Ska prøve å ha den klar ei uke før denne gangen:-)

Skrevet

jeg er 38 uker på tirsdag og jeg har pakka bagen,det som jeg kan pakke nå=)

har pakka

en hel joggedress

3 par me sokker

2 ammetopper

2 ammebher

filmkamera

har toalett taska klar på badet men jeg trenger de tingene ennå=P

til jenta=)

bare det hun skal reise hjem i + 2 par ekstra sokker ( fikk tips om det)

et strikka teppe

et strikka sett

lue

body

strømpebukse

en hel inne drakt

Skrevet

jeg har 4 uker igjen og har ikke pakket enda, bare tenkt gjennom hva jeg vil ha med,tenkte å pakke til neste helg for da har jeg gått ut i permisjon.

Skrevet

Jeg var treig...Vi dro til sykehsuet kl 05:00 på morningen, da hadde jeg kl 03:00 stått inne på boden med rier hvert 7. minutt og bannet fordi jeg ikke fant den bagen jeg hadde tenkt å bruke =P

Skrevet

He he...pakket den før jeg dro til føden...Fødte en uke før tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...