Rosamelon~ViLHaEnTiL~ Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Noen som har noen gode råd til anonym her? AmmepressFørst..Jeg ammet i ca to måneder, da fikk jeg streng beskjed av helsesøster om å begynne å gi mme fordi vesla var faretruende tynn og skral. Hun gikk heller ikke opp noenting i vekt, vekten gikk bare nedover. Problemet er at svigermor kommenterer dette hele tiden! Hennes barn, veslas tanter, ammet i de anbefalte 6 månedene, og dette kommenterer hun hele tiden! Hun presterte å si at vesla mi så misunnelig på de andre søskenbarnene når de fikk pupp....Hvor misunnelig kan en 4 mnd gammel jente se ut liksom? Men det er slike små "stikk" rettet mot meg hele tiden, og har nå sett meg grundig lei av dette..,.Vet ikke hva jeg kan si til henne for at dette skal slutte, men jeg tar meg grundig nær av dette maset hennes...Tror ikke hun mener at jeg skulle ha ammet lenger, men hun brujer enhver anledning til å kommentere hvor lite melk jeg hadde, hvor mye bedre mm er og liknende. Dette gjør hun og selv om hele familien sitter å hører på.. Noen av dere damer som har hatt det samme problemet eller kan gi meg noen tips om hva jeg kan si til henne neste gang?Dette begynner nemlig å bli uholdbart..Håper en av dere kan legge dette ut på skravle for meg, vil helst være anonym med dette en stund til da det er mange her som vet hvem jeg er..Takk for at du leste dette, sorry at det ble så langt.
77modell Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Har ikke opplevd det samme som deg, men har en svigermor som kunne gjort akkurat dette! Litt motsatt med oss da, jenta er god og rund og svigermor kommentere dette hele tiden, "skal tro hva mamma gir deg", "ja her er mye å ta i" osv. Jeg driter i det, men syns det er lavmål å gå å gnåle om det heeeele tiden! Å er det ikke det så er det noe annet som noen andre har, har gjort eller eller skal gjøre så mest sannsynlig er bedre enn det jeg har gjort,skal gjøre eller burde gjøre........ Jeg ahr faktisk begynt å ta igjen,svarer fint, men alikevel med en liten kniv så ho sjønner at det er nok snakket om!! Det er ganske utrolig, men ho forstår det ikke så ofte, men det funker veldig bra når det først slår inn:) Så SI IFRA!!!
Bøggly Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Jeg hadde kommet til å blitt mektig irritert på slike kommentarer, og antakelig kommet til å si: Nei, det er ikke alle som er like heldige når det gjelder å få til fullamming, så vi får gjøre som best vi kan for å holde liv i ungen vår! Selv om det innebærer å gi mme!
Kate77 Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Skjønner godt at du blir irritert! Dette er totalt unødvendige kommentarter. Har virkelig problemer med å forstå at det er nødvendig. Synes kanskje du burde få mannen din til å gi henne klar beskjed om at disse stadige kommentarene sårer deg. Hadde nok også hatt store problemer med å holde tilbake et spørsmål på om hun hadde syntes det var bedre om dere trosset råd fra hs og, lot ungen sulte ihjel...
laksemakrell Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Stakkers deg! føler virkelig med deg...Synes at du skal si ifra, lette frem tråden fra småtroll og legger den ut her. Syntes den kommentaren fra pappaen var virkelig unødvendig! Må ikke finne deg i å høre på slikt, så si ifra før det bli verre! Link: http://www.dinbaby.com/forum/thread/10923564
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå