*bubbs* Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Testen var klinkende positiv på under et sekund. *hjelp* Jeg er glad/redd/uggen/spent. Merkelig at vi ble gravide den mnd: -hvor jeg ikke testet positivt på EL test -hvor vi nesten ikke hadde sex midt i perioden -jeg fikk en candidainfeksjon -jeg slurva med folaten er det mulig.... I tilleg har jeg hatt en småblødning, så dumme meg var etter 5 pp sikker på at tanta var kommet og dro på stand up show og jentekveld på byen med venninnene. Gjett om jeg angrer på det nå!!!! Jaja... Bra at jeg aldri drikker så mye i hvertfall da. :-/ Merkelig å tenke på at det kan komme en augustbaby til oss... (skjelver på fingrene når jeg skriver på tastaturet..) (P.s. Jeg har ikke hatt NOEN tegn på graviditet, utenom at jeg føler meg litt trøtt fortiden og at tanta aldri kom for fult)
Gjest Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Gratulerer! Så moro! Jeg husker deg igjen fra snart klar forumet, så dette va moro!
*bubbs* Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 Takk. Jeg kjenner meg veldig nervøs... Det hjelper ikke at man har planlagt i nesten 2 år... Hehe... Man blir nok aldri helt klar. Menstermin 21. juli...
Gjest Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Nei helt klar blir man vel aldri:) men det er jo en stor ting som skjer og kanskje man må gjennom en sånn 'sjokkfase' for å fordøye det litt:) Lykke til videre, og håper jeg kommer raskt etter!
ღSpirelillღ Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Gratulerer masse med spiren! Du har jo ni lange mnd å venne deg til tanken på, og tro meg når du i juli sitter der med diger mage, da er du HELT KLAR for å få ut den lille babyen som har bodd inne i deg. det skjer utrolig mye med deg psykisk under svangerskapet, og du blir mer og mer mor... Gled deg, det er helt herlig!! Lykke til!
Dotten Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Så gøy! Gratulerer så masse og lykke til!
*bubbs* Skrevet 16. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2007 Takk takk alle sammen. Nå har jeg fått fortalt det til kjæresten og. Han ble litt paff! Hehe...
klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 gratulerer masse masse til deg og din vordende familie:) øsker deg lykke til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå