hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 jeg kom tidlig for å hente henne i går og kunne ikke se henne ute sammen med de andre barna, så jeg gikk inn. men vel inne ble jeg stående i noen minutter før en "tante" kom og sa at sara var ute. da ba hun en av de eldre barna om å hente henne, men ungen kom tilbake og sa hun ikke fant henne. så sa de to "tantene" som hadde ansvaret ute at nei, hun hadde gått inn for en stund siden, men hun som var inne sa at sara hadde ikke kommet inn. da begynte de å lete, de lette lenge men kunne ikke finne henne før plutselig en av dem fant henne. da lå hun og sov ute, midt på vinteren i sne og minusgrader. de bedyret at hun ikke hadde vært lenge borte og sa ingenting om at hun sov da de fant henne, men jeg så det jo på henne at hun hadde sovet og var blitt vekket. ergo må hun ha vært borte lenge nok til å legge seg ned, sovne og ha sovet en stund. det eneste hun sa da de kom inn med henne var "det er så kaldt ute". hun var iskald, og resten av dagen var hun helt apatisk og trett og stirret bare rett foran seg hele tiden, og fikk høy feber. dette er en tre år gammel jente, tenk hvis jeg ikke hadde hentet henne tidlig den dagen!
annki83 Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 oi det er for dårlig. syns du skal klage på det. kan da ikke holde på sånn. greit at et lite barn er fort å miste av syne.. men de er jo ansatt der for å holde øye me alle barna!
*3 gutter i hus* Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Å herregud!!!!!!!!!!! GÅ VIDERE MED DETTE!!!!! Stakkars lita prinsesse :-( Ikke la det komme fra dette uten å kjenne det på kroppen!!! Kunne jo blitt en farlig situasjon jo!!!!!! FY FAEN (sorry) så gale det er blitt over alt nå!!!!!! Gi en gooood kos til ditt lille gull fra meg :-) Godt hun har det bra!!!!!!!
hildus Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Fy søren, dette burde du raportere til styreren i barnehagen og eventuelt ansvarlig i bydelen der du bor. Man skal vite hvor barna er til en hver tid, man skal gå runder å telle over med gjevne mellomrom slik at ikke dette får skje. Selvsagt kan det være sant at hun har vært borte noen få minutter og lagt seg til å sove, men det var jo rart at de som var ute trodde hun var inne og motsatt.........Jobber selv i barnehage og vi har noen jenter, som ofte prøver å snike seg vekk for så å legge seg til å sove, de bryr seg tydeligvis ikke om det er kaldt heller, men vi passer jo selvsagt godt på for de kommer gjerne og ber om å få sove inne før de forsvinner. Dettte er store barn som ikke skal sove på dagen.
Gjest Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Huff så skremmende :-( Jeg har ingen barn i barnehagen selv enda, men jeg kjenner at jeg gruer meg litt til eldste skal begynne. Hører jo så mye rart, og dette som skjedde med jenta di var jo ikke akkurat en bagatell heller.. Huff, stakkars liten!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Forsvarer overhode ikke dette tilfellet i det hele tatt. Men husk at vi er ``tanter`` er bare mennesker. Gå videre med saken,vær sterk og saklig. Barnehagen fortjener en real klaps i bakhodet slik at ikke noe lignende skjer igjen. Stakkars lille jenta di.Fryktelig at slikt skjer.
Gjest Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Helt uakseptabelt! Dette SKAL ikke skje. Gå videre med det du, det er den eneste måten man kan prøve å unngå at det skjer igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå