Gå til innhold

Hva har babyene deres på seg inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo er ikke helt enige her. Han har kjørt seg fast i kortarmet body og genser, strømpebukse og bukse. Jeg mener at det går an å bruke bare langermet body noen ganger, som variasjon liksom.

Han mener det blir kaldt. Vi har ganske kaldt gulv, men det blir fort varmere når vi fyrer. Guttungen har lært å åle seg framover nå og er veldig(!) aktiv.

Tror det ligger litt i at han synes det er veldig fint med genser også da.

hva gjør dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lang armet body, strømpebukse og antisklisokker om det ikke er på strømpebuksen..

Skrevet

min ligger foreløbig stille på gulvet, han har på seg langarmet body og strømpebukse, eller vanlig bukse... vi har normaltemperatur...

Skrevet

Langarmet body og strømpebukse. Men vi har det ganske varmt inne.

Skrevet

det samme, langarmet body og strømpebokse.. kanskje ullsokker

Skrevet

Her går det i langarmet body og strømpebukse. Noe annet blir for varmt her iallefall..

Gjest Ut på tur
Skrevet

Langermet ullbody eller kortermet ull med langermet bomull utenpå.

Ull strømpebukse, eller bukser. Noen ganger har hun kjole utenpå body og strømpebukse for varmen eventuelt en liten jakke. Hun ligger stille og vi har alsri mer enn 22 grader og det er gulvkaldt.

Hun ligger på et ullteppe om hun ligger på gulvet

Skrevet

Body og strømpebukse.

Skrevet

Veldig kalt på gulvet her så han har på seg kort og langarmet body/genser og str.bukse + bukse og ett eller to par ekstra sokker. Da er han ikke mer enn akkurat passe varm, noen ganger litt kald også... Rom temp er på ca 20-22, men da er det fremdeles veldig kalt på gulvet. Håper det bedrer seg litt når vi får opp varmepumpa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...