Mamma til verdens beste barn Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Det er faktisk skikkelig fælt:( Sønnen vår skal være hos mormor og bestefar i helgen og de dro nettop nå. Gråt nesten ett kvarter jeg... Han elsker dem og har overnattet før, men bare en natt og da har vi vært på hytta i nærheten. Nå er han 1,5 time borte fra meg:( Jeg har vel godt av det, og han har sikkert godt av det (stoler hundre prosent på foreldrene mine altså) det er bare så uvant!! Han har ingen barnehageplass enda så vi er sammen dag og natt bestandig og da er det ekstra rart å være uten... Blir nok bedre når mannen kommer hjem.. Er det mulig liksom:) Også dunket han hodet sitt rett før han dro, og gråt littegrann og da er det ekstra grusomt:( Men han smilte og løp og lo når de dro da, så det er nok ingen fare. Men er det mulig å være såååå trist fordi gutten sin skal bort en helg liksom....
Gjest Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 er nok verre for mamman enn det er for gutten:o) Han har det så fint så. Kos deg masse:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå