Gjest Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 ... For min del blir det nok en tur i stallen og se på såret til gampen, eventuelt ta en tur om det har grodd.. Så blir det og kose seg med god mat, sønnen og samboern
lenej :o) Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 mini skal feire sin aller første bursdag! så skal vel ordne til det ...
M-N & sassy-susie Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 ikveld skal eg å sambo på konsert med vidar johnsen (vamp) p han der svensken Peter eller noe.. koselig å bare gjøre en kjæresteting vi to aleina... imorra skal vi å se på campingvogn, å i stallen å kose med hesten til tante maria... :-) På ettermiddagen skal vi til ett vennepar å spise middag, å se fotballkamp... søndag skal vi bare koooose oss.... å kanskje endre butikkinnredninga på butikken på ettermiddagen..
Gjest Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Dæsken! DEr sa du noe, det er jo fotballkamp i morra!!! WOHO! Norge vinner
Libido- Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Skal kose meg med tv i kveld. Sambo er på jobb. I morgen skal jeg på jobb, deretter til frisøren å sette opp håret mitt. På kvelden skal vi på julebord =) Mini skal være hos farmor, det er alltid kjekt =)
balsam Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 skal slappe av å nyte masse tid med snuppa=)
Alba44 Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 Vi får kaffegjester i dag. Når de reiser så er det hjemmelaget pizza og tv. I morgen får vi middagsgjester. Må ut å shoppe litt først. Har noen julegaver som må være ferdig snart. Søndag har vi ingen planer for. Ennå. Hehe..
Gjest Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 Høstfest i barnehagen lørdag, og så skal mamma på byen med to kompiser fra studietiden:) Søndag har jeg invitert bror min med familie til middag...gulp.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 16. november 2007 #10 Skrevet 16. november 2007 kjede meg masse i hele helgen.... er på opptreningssenter (les gamlehjem) og vært her snart i 4 uker.. Holder på å gå på veggene...savner hjem og familien hjemme...Spesielt lillegutt
Gjest spinella Skrevet 16. november 2007 #11 Skrevet 16. november 2007 Føde et barn :-) Vannet har gått, o jeg sitter nå bare og venter og venter på riene. Begynner det ikke av seg selv blir jeg satt i gang i morgen tidlig. Tvinne tommeltotter og vente :-)
Gjest Skrevet 16. november 2007 #12 Skrevet 16. november 2007 I ettermiddag skal jeg kose meg med ungene og spise middag. I kveld kommer ei venninne på besøk og vi skal spise snop og se på idol:) I morgen skal jeg og ungene ut å ake, også kommer farmoren deres å henter de, hun skal passe dem til søndag. Jeg skal i bursdagsfest i morra kveld:) Søndag blir en slappe av dag med ungene:)
~Maja Mor~ Skrevet 16. november 2007 #13 Skrevet 16. november 2007 Jeg skal i alle fall si HEI til Trine :-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. november 2007 #14 Skrevet 16. november 2007 skal bake bamsekake og pynte fint, lage et par dåpskort og så er det dåp på søndag.
Gjest Skrevet 16. november 2007 #15 Skrevet 16. november 2007 Ingen verdens ting.... er fotball i morra da...
Yrha Skrevet 16. november 2007 #17 Skrevet 16. november 2007 Faktisk ingen planer!!! Litt rart, men deilig også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå