callmebecka Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Et vagt minne om å ha hørt noe slikt...flere som mener å ha hørt det samme? (Prøver bare å muntre opp meg selv etter at forrige forsøk ikke lyktes tross positiv test.)
Gjest Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Ja, jeg mener å ha hørt at livmoren er mer mottakelig etter at en har vært gravid. Etter at jeg mistet første gangen, leste jeg masse om dette på nettet. Både på bim sine sider, og andre steder. Fant ut at det er maaaaange som mister i sa, og blir gravide uten engang å ha mens i mellomtiden, og bærer frem et friskt barn... Håper du ble litt oppmuntret nå!! ;o)
callmebecka Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 Takk! Akkurat hva jeg trengte å høre ;o)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 her skal du høre jeg ble gravid bare noen dager etter jeg mistet i sa i sept og er idag 8+3 så ja det stemmer godt her iallefall ønsker deg lykke til videre og du skal ikke se bort i fra at du hopper over til 1 tri fortere enn di kanskje tror
Harmoni Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Jeg ble også gravid rett etter en SA uten å ha mens i mellom, og det gikk helt fint!
Gjest Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Kan forresten nevnes at jeg selv ble gravid en annen gang uten å ha mens etter min første SA. Mistet desverre også da, men det har ingenting med saken å gjøre... Nå er jeg i min 2. pp etter min 2. SA, og denne gangen skal det gå bra! Lykke til alle sammen!!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 jeg hadde en mens etter Sa, og ble så gravid igjen! På andre EL etter SA satt spiren, og hun sitter der enda! (Er 28 uker på vei). Så fatt mot, neste gang går det bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå