lali Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 vi har golf stasjonsvogn og passat stasjonsvogn. skal selge golfen og heller ha ein mindre bil. men må jo få inn vogna i bagasjerommet . har en emmaljunga classic duo 2004mod. vogna kan ikke inn i bilen da vi har snart to barn. ei på 3 og venter nr 2 i januar. noen som har en bil å anbefale som ikke er stasjonsvogn?
lykkelig familie på 4:) Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Har ikke prøvd det selv enda siden vårt første barn ikke er kommet til verden enda, men jeg vil tro at småbiler som audi a3 og vw golf vil ha nesten bedre plass en en "vanlig" bil med separat bagasjerom. Vet om en venninne som kjøpte a3 da hun fikk unge, og har ikke hørt at det ikke var plass. Så ville nok prøvd meg på en sånn liten bil. Kan jo bare dra innom en bilselger med vogna og høre om du kan få prøve:-) Lykke til i jakten på bil:-)
Knøttefrøken Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 opel astra er liten bil, med god plass bak til barnevogn
lali Skrevet 16. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2007 ja. hadde nissan micra da vi fikk første. med bagvogn måtte vi ha bagen inni bilen. men hele sportsvogna gikk inn bak. og den bilen var liten.
:) AprilSkatt :) Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Jeg har en golf 2001 modell, og jeg har fått en del forskjellige typer vogner inn i bilen. Jobber i barnehage, og har defor ofte tatt med barna og deres vogner på tur i bilen. Emmaljunga har jeg desverre ikke prøvd.. men utrolig god bagasje plass i bilen altså!! Imponert..
Kakebakesøte Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Vi hadde en toyota corolla 05 modell intill nå nylig. FIkk fint plass til en teutonia mistral sport inn i bagasjerommet.Det var også helt fint plass til et stort barnesete i baksetet. Den er utrolig fin å kjøre og ikke minst driftsikker! Vi ble utrolig glad i den. NÅ har vi kjøpt oss en stasjonsvogn siden vi venter vårt andre barn (det blir forholdsvis tett mellom dem, nesten 2 år)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 vi hadde en opel astra da førstemann var liten, og vi fikk plass til en vanlig vogn i bagasjerommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå