Gå til innhold

hvilke rutiner har dere før dere legger barna???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her bader vi, så mat(grøt)..

så litt kosestund i sofaen. Inn i senga, synge so ro lille mann og kyss i panna.

Natta:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først mat, gjerne til barnetv.Begge stelles på badet samtidig. Sjelden jeg bader begge, blir mer kaos enn kos:)

Så leses en liten bok til minste og legger henne. Synger to faste sanger og god natt.

Så leser vi en lengre historie til eldste, 2 sanger og god natt.

Ca kl 19 er det stille i heimen:))

Skrevet

grøt,inn å skifte til pysj,så får han melk,sier natta til pappa(eller mamma om det er pappa som legger),sier natta og kyss på panna så sovner han...:)

Gjest vinterbrud
Skrevet

Kveldsmat,gjerne til barnetv,kveldsstell og på med pysj.Så er det astmamedisin og tannpuss.På rommet hennes er det lesing av bok,eller bøker og noen sanger før hun sovner.Hun er 4 år.

Skrevet

først bade,

gi medisiner,

så på med pysj.

inn på soverommet og gi mat

Anniken spiser, og griner masse etterpå

jeg roper fortvilet på sambo

Sambo kommer inn og pakker Anniken inn i dyna på sin spesielle måte

jeg går ut

Sambo sitter med Anniken innpakket i dyna på fanget og hvisker kjempelavt til henne

Anniken slutter å grine, og sovner

Sambo går ut

Anniken begynner å grine

Sambo går inn igjen

Anniken sovner for natta=)

hehe hn vil bare sove når det er pappaen som legger henne!

Skrevet

Kveldsmat, vask og pysj, så koser vi oss litt nede, hvor vi kan lese, synge etc, så går vi på badet og pusser tenner, bærer han opp i sengen, kysser han god natt og han sovner:o)

Vi har konsekvent ikke laget særlig rutiner på kveldstid, så når han skal legge seg, legger han seg... Vi synger og koser heller før på kvelden:o)

Skrevet

Kveldsmat, tannpuss, bad, lese bok med jenta mi på fanget, synge noen nattasanger, legge henne i senga og si god natt. Hun er litt over to år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...