Gå til innhold

RULLER AV KRABBETEPPET

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele tiden...

skal hun få ligge på gulvet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Hos oss er det litt gulvkaldt, men kan allikevel ikke hindre tuppa i å åle seg rundt på gulvet. Jeg tenker at det er fin erfaring med litt forskjellig underlag jeg da, gulvet, matta, gulvteppet... Vår syns hvertfall det er morsommere å være på gulvet for der kan hun lettere "skli", ake seg frem og tilbake med armene. Mens på matta får hun bedre feste for å være i krabbestilling uten at bena sklir unna. ;)

Skrevet

Tenkte bare pga. basselusker på gulvet... er jo litt mindre rent der enn det er på krabbeteppet. Ser liksom ikke sammenhengen i at man må koke flaskene og at de kan ligge på gulvet.

Skrevet

Jenta mi har sleiket på gulvet, spist på leker som andre barn har leket med( spist på) å hun har vært syk kun et par ganger siden hun ble født (hun er 18 mnd).

Barn trenger å få litt baselusker i seg for å få bedre immunforsvar.

eneste du bør gjøre er å legge henne på matta igjen hvis det er gulvkaldt.

Skrevet

Hvor gammelt er barnet ditt da? Jeg sluttet og koke flaskene rundt 5 måneder, da putett han alt han kom over i munnen alike vell. Litt skit har skjelden tatt livet av noen så vidt jeg hvet. Og de må jo få lov til å utforske litt disse små.

Skrevet

Hun blir fem måneder i neste uke... så hun bør bel være litt robust nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...