j05-g07-fødeklar Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Har akkurat kjøpt meg en men nå ble jeg litt usikker på om jeg kan bruke den til mini som snart er 5 mnd. Jeg har ikke kjøpt nyfødtinnlegg slik at ungen kan ha beina samlet til en side. Er det for tidlig for han å sitte mot meg med ett bein på hver side?? Evt når kan en begynne med det?? Takk
Sylteflesk Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Tror du kan bruke den uten nyfødtinnlegg så snart babyen holder hodet stødig selv. Vi brukte den i hvert fall da vårt lille gull var 6 mnd.
Sylteflesk Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Står på hjemmesiden at nyfødtinnlegget er fra 3-5 måneder, så da burde det jo gå bra.
j05-g07-fødeklar Skrevet 16. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2007 Jo han holder hodet selv men det ser litt ubehagelig å måtte skreve så mye hvis du skjønner hva jeg mener. Ikke vet jeg om det er bra for et lite barn å skreve så mye heller....
nov.gutt-05+ *ny baby* Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Det skal være sånn. Det er det som gjør den ergonomisk korrekt =) Ett godt kjøp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå