Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 vet mange sikkert har hatt lyst til å spørre idag,,, men er det noen som har fått det idag? Vet det ikke skal før på tirsdag men det hender jo det kommer før... spør selv om alle bedrevitere irriterer seg over de mnd spørsmålene her inne
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Jeg aner ikke. Men ville bare si at det er godt noen tar opp spørsmål som jeg ikke tørr å ta opp selv...
Gjest Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Jeg lurer også på! Det ville vært kjempebra med tanke på dåp på søndagen.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 har noen av dere sjekket? hadde blitt glad om noen sa fra om de fikk liksom.. uten å få kritikk for spm mitt....
Gjest Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Hvorfor skal du få kritikk av spmålet ditt? Alle vet jo at dagene før pengeutbetaling er det litt slunkent. Ingenting å skjemmes for det:) DEN HAR KOMMET:) SUPERGLAD NÅ!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Hos meg har den ikke kommet enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå