Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 blir litt smågrinete der man sitter og babyen stresser verre med puppen, drar seg av den og skriker da hun ikke får den inn i munnen igjen fordi hun vrir seg frem og tilbake og er nesten helt vill. ikke 'spiser' hun ordentlig heller, bare sånn kosesuging. det er vel kanskje dette som er disse økeperiodene..? man blir hvertfall en smule glad når hun endelig faller til ro;)
FanteGuri Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Ååh, gud man kan bli gaaaal! Lå også et par netter med puppen ute hele tiden.. Sovna litt innimellom, men allikevel.. Disse økeperiodene er en prøvelse. Når ungen blir sånn vill som du beskriver, da blir man nesten litt redd.. Tenk å stesse slik da, lille kroppen..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Ja økedøgn er en prøvelse! Blir alltid kjempeglad når de er over!
*Rutletutt* Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Hun bruker deg nok som smokk....sånn er det her også. Milla pleide å henge i puppen hver eneste kveld fra 20 til i allefall midnatt - i strekk. Våknet med en gang jeg lå henne vekk og begynte å sutte seg på hendene... Om nettene våkner hun annenhver time for å suge - ser for meg en helt annen tilværelse om hun hadde ville tatt smokken....men hvorfor skulle hun det når mammas pupp er så mye bedre;o/ Ikke lett å venne de av med uvaner heller...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 man har visst mindre melkeproduksjon om natten...
Fia tobarnsmor Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Huff, jeg vet hvordan det er. Men hvis det er økedøgn, går det jo iallefall over. Her i gården er det blitt en uvane. Før jeg visste om det hadde gutten vent seg til at han fikk ligge på puppen hele natten. (Jeg trodde han hadde økedøgn etter en sykdomsperiode) Det har blitt helt håpløst fos oss. Han våkner med en gang puppen detter ut, og han tar ikke smokken! Ikke mulig å lure han over i sin seng, da blir det skrik og hyl. Vi bare manner oss opp til å ta en aldri så liten skrikekur, er redd det er det som må til for å få snudd trenden her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå