Gå til innhold

Mensmurringer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynner å kjenne mensmurringer...håper bare det ikke er TR som kommer!!!! Ble "lurt" forrige måned, hadde mensmurringer i over to uker før TR kom. Noen flere her som kjenner seg igjen? Ellers når begynner man å kjenne murringer dersom man er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner også å kjenne mensmurringer idag. Desverre...:( Er 2 dager over ikm. Tror nok tr kommer ila dagen..:(( Men har ikke hatt den helt store troen på at jeg er gravid heller da,så kommer ikke som noe sjokk liksom...

Murringer kan man begynne å kjenne ganske tidlig om man er gravid.

Skrevet

Hei dere!

Jeg har hatt mensmurringer i over 1 uke nå. Hadde ikm på onsdag, har tatt noen tester denne uken som har vist svak pos alle sammen. Men idag har jeg blødd litt så nå veit jeg ikke helt hva som skjer. Lever i håpet.

Skrevet

hei hei!

Har også mens murringer, skulle hatt tanta rundt den 8 nov, men va bare en liten blødning en gang jeg var på do... Ellers har det ikke vert noe, merka mere blankt utflod bare.... Hmmm vet ik hva jeg ska tro, slutta på pilla for ca 5 mnd siden å mens har vert så å si stabil. Har ømme pupper, noe jeg ik har hatt etter jeg slutta på pilla. Kjempe trøtt og slapp å fy for noen humørsvingninger!! : / Stakkars sambo, begynte å stor grine i går når han tok siste rest av middagen!!! HJELP!!

Noen som har hatt samme?? Tørr liksom ik teste, redd for å bli skuffet. Å skal på jobbfest i morgen, er så i tvil om jeg skal tørre å drikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...