Gå til innhold

borddekorasjoner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal/hadde dere i bryllupet? vi skal ha vinterbryllup,så vi kjører i hvitt og sølv. skal ha det stilrent og enkelt. ikke så mye krimskrams. tenkt og ha noen lyslykter i sølv,samt høye lysestaker i sølv. strø sølvstjerner på bordet.. ikke bestemt meg helt for blomsterdekorasjon,men tenkte på og ha høye glassvaser med en rund hvit roseball på toppen. skal være sølvtråd innimellom og noen små ''diamanter''.

og for og gjøre det billig så skal jeg handle lys,pynt og vaser på ikea.. oppsatsene skal jeg lage selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal også ha vinterbryllup. Jeg har sett for meg at hvitt, sølv og mørk lilla blir veldig fint jeg da.... hvitt og sølv fordi det er "vinterfarger" også mørk lilla for å få litt varme farger. Men vi har ikke bestemt noe enda... må desverre være to for å bli enige... ;)

Skrevet

Vi har tenkt på fargene hvit sølv og lyse blå.... tenkte å ha hvitt og sølv.. men en veninde av meg sa at hu var i et bryllup det det bare var hvitt og sølv og sa at det var kjedelig, var liksom ingenting som brøt...

Skrevet

vi planlegger bryllup neste nyttårsaften.. men julebryllup blir det i alle fall.. skal gå for hvitt,sølv og mørkelilla.. bare for og spreke det opp litt. vi skal ha:

runde dekktallerkener i mørk lilla med sølvstener og 4 kubbelys i sølv oppå. 2 forskjellige str på lysene.

et par stormlykter i sølv innimellom.

har ikke bestemt meg helt for blomster,men blir noe helt enkelt.. ikke så overdådig.. blir i hvitt med sølv og grønt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...