nick_345930 camisa Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Hei folkens! Er nå i uke 36 og prinsessa sitter fortsatt med rumpa godt plantet i bekkenet! Er på jevnlige ktr på sykehuset pga at hun legger på seg for lite! Neste ktr er om 1 uke og da ble det snakk om å prøve å snu babyen hvis hun fortsatt er i seteleie! Hvis hun fortsatt har tapt vekt på ktr ble dte også snakk om å evt sette i gang fødsel! Ble derfor litt stresset med tanke på at hun er i seteleie...... Spørsmålet mitt er: Er det noen som har fått dette utført? Var det vondt? Ble det vellykket? Takker for svar :-)
enpå3ogenpå1 Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 jeg har prøvd snuing av babyen min, men den ville ikke samarbeide. Legene prøvde i 5-10 minutter (stoppet opp innimellom for å sjekke hjertelyd og med ul). Jeg synes ikke det var spesielt vondt, men klart - de bruker bra med krefter! Mest vondt var det i huden (man føler seg gul og blå, men blir det ikke. Var øm i huden et par dager etter) Det er flere her den siste tiden som har mislykkede snu forsøk. Legen sa til meg før han prøvde at jo lenger baby har sittet i seteleie - jo mindre sjanse for å klare å snu. Uansett syntes jeg det var verdt å prøve det. Men nå er jeg klarert for setefødsel. Bekkenet er stort og baby liten. Ønsker deg masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Snuingen endte opp der vi startet:En baby med hodet opp! Var mest stress og nerver for meg, men det var jo en veldig trygg prosedyre og egentlig ikke noe å være redd for. Min baby hadde det utmerket gjennom hele snuingen iallefall. Men her gjelder det å følge dine egne følelser, vil du prøve dette? HAr du tro på det? En merkelig opplevelse som selvsagt var ubehagelig vondt, men det går så fort at det er ikke så ille akkuart. Du og babyen blir veldig godt passet på.(Vi går nå for keisersnitt en uke før termin) Lykke til !!!!!!!!!!!!
nick_345930 camisa Skrevet 16. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2007 Håper jo det blir vellykket! Men får vel ta det litt som det kommer! Vil helst føde vaginalt..... Tusen takk for svar begge to! :-)
enpå3ogenpå1 Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 enig med deg - helst vaginalt så lenge bekken er stort nok. Du får oppdatere oss etter kontrollen
2små*og en på vei:) Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 var og prøvde på å snu i dag jeg..gikk dårli, hun ville ikke rikke seg.. syns ikke det var så vondt, litt ubehagli eneste, det verste var det dryppet, ble litt uvel av det.. så blir nok ks på meg.. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå