Den drygaste Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 og når jeg kommer inn igjen så finner jeg min datter inni peisen.. så nå skal det vaskes... jippi....
Gjest Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 He he he, ta bildet av det *knis* full av sot he he
Den drygaste Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 typisk at sambo har tatt med kamera på kurs.. blæh... hun er nå kul er hun.. og når jeg kom inn fikk hun panikk og krøp bak sofaen for hun visste hun ikke hadde lov, så nå er gulvet fullt i svarte håndmerker.. uff.. jeg som nettopp har ryddet og vasket for dagen! jaja sånn er livet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå