Gå til innhold

Stygg kommentar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk stygg kommentar av ei dame jeg ikke kjenner engang,om at stakkars meg som ventet gutt!! Hun måtte bare advare meg,gutter var visst "håpløse" under hele oppveksten,slemme og bøllete,og det ble bare verre etter som de ble eldre.. Nesten kriminelle.. For sånn var hennes tenåringsgutt,og da var så klart alle andre gutter slik!! Så var visst ikkenoe kos å få gutt i følge henne.. Synes ikke sånn er særlig pent å si til noen som venter barn jeg.. jeg gleder meg veldig til gutten min kommer om 8 uker jeg! Det hadde jeg også gjort om jeg hadde fått jente!! jeg kjenner mange gutter,bla mine brødre,som er snille og greie og ikke i nærheten av å være kriminelle! Miljø og oppvekst/oppdragelse spiller vel inn en del det og?? Ettersom jeg skjønte på andre så hadde ikke disse barna til hun som kommenterte fått noen særlig god oppvekst.. Noen som har noen synspunkter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ho sagt sånn til meg så hadde ho fått høre. hehe.. bitchy gjort. men men. enkelte tror at der de selv har gjort en feil, kommer andre i å slite like mye...

Skrevet

Helt latterlig utsagn av det kvinnemennesket synes jeg! Kansje det er henne det er noe galt med siden sønnen hennes var så umulig?

Jeg venter også gutt, å GLEDER meg utrolig mye. Tror gutter og jenter er en like stor utfordring jeg, jenter KAN jo være ganske vanskelige å ha med å gjøre i puberteten. Tror nokk oppdragelsen har størst innvirkning på hvordan barnet blir. Så uansett gutt eller jente, begge kjønn kan bli umulige hvis de ikke får en god oppvekst.

Det er nå min mening da:)

Skrevet

Det var ikke akkurat noen hyggelig ting å si nei.

Men jeg tror det er viktig å ikke ta til seg sånne ting. Bare tenke at man skal gi barna sine (uansett kjønn) en god oppvekst full av kjærlighet. Så går det nok helt fint....

Vi får jente, og har fått kommentarer som: "Oi, tenk på alt jenter kan blir utsatt for i tenårene osv".... Noen folk burde tenke seg om før de snakker!

Skrevet

Det var utrolig frekt! Selv om hennes barn ikke har funnet sin plass, så betyr det ikke at alle gutter er slik!

Jeg har to kjekke brødre på 16 og 13, det har aldri vært noe tull med dem gjennom oppveksten. Og jeg har mange guttesøskenbarn, der alle unntatt en er snille og veltilpassede. Han som ikke er det, er det pga en far som har sviktet gjennom hele oppveksten, og da blir puberteten hard for de fleste, vil jeg tro..

Det er kjempefint å få en gutt! Miljø og oppdragelse har nok veldig mye å si, men gutter er kanskje mer sårbare enn jenter i dagens samfunn? Da tenker jeg på skolen og sånn, som på mange måter passer bedre for jenter enn gutter (la meg bare nevne ansvar for egen læring og prosjektarbeid for umodne gutter som ikke har lært seg å jobbe på kommando enda...). Da er det viktig at vi som foreldre stiller opp og støtter så godt vi kan.

Selvfølgelig blir noen barn bøllete uansett hvor "flinke" foreldrene har vært, men det gjelder jammen meg jenter også!!

Gratulerer med gutten i magen din, jeg er sikker på at han blir en velsignelse for deg!

Skrevet

Å himmel, hun må ha hatt en ekstrem dårlig dag for å kunne komme med en slik kommentar!

Det er 1000 ting pluss litt som spiller inn på hvordan et barn er og oppfører seg under oppvekst og resten av livet, og absolutt ingen barn er like :o)

Skrevet

Jeg har to jenter og en gutt fra før,- og var nesten litt lettet når nestemann ser ut til å være gutt. Nå skal det sies at gutten er 10 år og jentene tenåringer, men i løpet av barneskolen har det vært enklere med gutt enn med jenter syns jeg. Det er så mye sånne jentetullegreier med besteveninner og - uvenner og slikt. Guttene er liksom en smule enklere å forholde seg til....

Skrevet

Takk for fine synspunkter! ja,både jeg og samboer gleder oss stort over gutten,som blir vårt første barn :) Er lykkelig over å få barn uansett kjønn,mange sliter jo med å bli gravid og får kanskje aldri barn. Viktigste for meg er at det blir et friskt barn. Er helt enig at problemer kan komme med BÅDE gutter og jenter,det ene kjønnet er vel ikke bedre enn det andre mener jeg! Har selv 9 søsken,derav 4 gutter som er og har vært veldig snille og greie. Har og ei søster på 17 som det har vært litt problemer med,men ikke mer enn at det har vært håndterlig. så problemer kan komme med begge kjønn. Godt å høre at andre har samme mening som meg og at ikke alle er like dust og uhøflige som hun med kommentaren :)

Skrevet

Drit i henne! Det fins nok av jenter som er ugangskråker. Det er for lett å legge ALL skylden på guttene.

Skrevet

skikkelig taapelig sagt!!

vi har 3 jenter i vaar familie og en gutt som er verdens snilleste. han har alltid vaert en super bror for oss jenter og mye mer moden og ansvarsbevist enn oss alle 3 til sammen!!

tror de var derfor jeg oensket meg gutt:) og var saa heldig at ultralyden viste en prins!! overlykkelig jeg:)

Skrevet

Fy faen for en idiotisk kommentar! Hadde spurt henne om det kunne ha noe med mora å gjøre jeg???

Skrevet

Hehhe...herlig provoserende! Noen eier pokker meg ikke folkeskikk. Møkkadame. Hun fortjener sikkert den vanskelige sønnen hun har fått - høres ikke helt enkel ut selv hun dama. Enkelte tror jaggu meg at de har rett til å si hva som helst. Merkelig det der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...