lengter daler ned i skjul... Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 dere som skriver feks: du er barnemisshandler fordi du omskjærer gutten din... og maaange andre frekke, ufine, spydige kommentarer... er dere sånn på ordentlig? sier dere sånt rett ut til de dere snakker med og? fks på jobben, til venner osv? eller slipper dere løs her inne og er snille som lam og jatter med i det virkelige livet? for jeg har nesten aldri møtt noen i virkligheten som er så ekkel og slem når man snakker med dem, mens her inne ser jeg sånne kommentarer hele tiden. Er det så trangsynte mennesker som virkelig bare synes at det de selv gjør er riktig og at resten av verden er idioter? eller er det en slags image folk har på nett når ingen ser dem liksom? sånt forundrer meg. jaja, bare mine tanker idag... heldigvis er det også MANGE snille, hyggelige og koselige damer her inne... En STOR klem til dere!!
Bare jeg er meg :o) Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Så enig med deg:o) Tenkt akkurat det samme mange ganger!
☆Anonymia☆ Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 blir også litt satt ut noen ganger,uten noe grunn får man slengt en kommentar i trynet...men må bare lære å ikke bry seg.. klem til deg også
lenej :o) Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 åsså blir folk så skeptiske da. man spør om et spm til en, så hugger de tilbake, "hvordan det? hvorfor spør du om det"?? de er liksom klare til å skal motta dritt, bare på et helt enkelt spm, som hva barnet heter, eller hvor gammel de er... det er synd drittkasting skal gjøre folk paranoide.. men nå er det kommet MASSE nye folk hit inn i det siste, syns eg, å håper de kan ta med seg litt solskinn hit! :)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 16. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2007 ja, dette er jo et forum før mødre, her kan man få tips og råd og støtte når man trenger det. men det er så mye krangling... hører vel ikke hjemme på en side som dette??! til og med i tråder der det står: vil ikke at dere kritiserer, så er det masse spydige svar!
Gjest Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Hmmm, har ikke sett noe sånt i dag..? Jeg er ganske rett frem her og i virkeligheten. Tror også jeg ofte blir misforstått fordi jeg skriver ganske korte og konsise innlegg uten masse ekstra "kose-schmose" ;-) Prøver ofte å henge på et smilefjes, men enkelte blir såret uansett.
petite fleur Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Har tenkt på det mange ganger jeg også, at stemningen her inne ofte er alt annet enn hyggelig. Kunne være ille inne på bim også, men dib tar kaka noen ganger...
Mamma´n til A og F Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 Enig med deg. Tror nok mange av de som "slenger mest med kjeften" her inne, er personer som aldri tør si sin mening i det virkelige liv. Og her inne kan de få ut litt innestengt frustrasjon. Men som du sier, de fleste her inne er morsomme og hyggelige mennesker:)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 16. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. november 2007 spekktakel: tenkte på det når jeg leste en tråd inne på småtroll 0-1 om omskjæring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå