Gjest Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Og selv om den er like stygg (minst) som de andre Bugabooene, ser den jo veldig lett og praktisk ut da. Som en reise / bil vogn. Det e rsjelden sånne vogner både har full liggestilling (som denne visstnok skal ha) og helt håndtak. Hmm. Kanskje jeg må vurdere den, om den ikke koster skjorta da. Har til nå holdt en knapp på Teutonia Timmy som den typen vogn. Vi får ikke plass til sportsvogna baki bilen, så vi trenger en liten og lett en.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Har også såvidt begynnt å se meg om etter den type vogn. Var å så på Bugaboo Bee på internett i går og som du sier så den veeldig lett og praktisk ut.. Men fysøren så stygg den var. Vet ikke helt om det hjelper at den er aldri så praktisk.... Så skal jeg søke på Teutonia Timmy og se hva det er for en vogn:)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Skal innrømme at Bee er ganske fæl, og noe dyr for den type vogn. Tror den ligger på ca 4500,-, og det synes jeg er mye for ei trille.
Mmmmmammman Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Ikke bare full liggestilling, den er visst laaang i ryggen også! Og vendbar:) Ganske bra til trille å være, nesten en vogn. Syns den kalesjen ser fantastisk ut, den må jo være genial i solen f.eks, dekker jo hele barnet nesten når det sover. Må innrømme at jeg har lyst på den til tross for prisen:) Står bruktprisen seg like godt som Bugaboo ellers er det jo ikke så dumt kjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå