Gå til innhold

Lilletrulte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd i går. Alt så bra ut så langt. Terminen min er fortsatt den samme som sist. utfloden min har endret seg noe fra jeg sluttet på crinonen, ikke så tynn som før. Legen sa at det ikke så ut som noe fostervan. Alt var lukket og fint.

Når skulle du på ultralyd igjen? Nå skal jeg ikke før den "vanlige" i uke 17. Er veldig spent om alt er ok med hjertet, nyrer og resten....

God helg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint å høre fra deg, er jo så nyskjerrig;) Så bra at alt så fint ut!! Fikk dere se noe kjønn, eller var det for tidlig? Må enda gå på den hersens crinonen, spurte om jeg kunne få slippe sist, for da hadde jeg tatt den siste i pakka, men hun turte ikke å la meg slutte uten samtale med hun som tok utredninga på meg, og hun er jo så klart bare på sykehuset en dag i uken (onsdager) :( Så da kan jeg jo like godt ta hele pakka når jeg først har betalt 560 kr for den. Skal på ul. til fredag, det blir vel den siste før ord.ul. Er kjempe spent på om de kan se hva det blir, er jo nesten umulig å finne nøytrale klær til bebisen, og selvfølgelig om alt står bra til;) Er veldig spent på når jeg får time til ord.ul, for sendte papirene først på mandagen. Har du fått tid og dato for din time?

Skrevet

ja skal 20desember. Man skal jo ikke gå på crinonen mere enn 3mnd. Så skal man trappe litt ned. ikke så lurt å slutte helt brått visst nok Men du er jo kommet så langt at det ikke skal ha noe å si. tror kroppen produserer det selv fra nå av, uansett mangel fra tidligere. skjer i morkaken eller i livmoren husker ikke helt.

Kunne ikke se kjønnet. De er så like så tidlig. men neste uke er vel du 14 uker, og da kan de nok se om det er gutt jaffal. Hvis det er en jente, er de kanskje ikke så sikre. Vet ikke helt. blir spennende. jeg følger med deg. Ser etter rapport neste fredag:) Når klokken skulle du?

Skrevet

Trodde det ikke var noe farlig å slutte med crinonen når jeg var kommet så langt, men da hun ikke turte å la meg slippe så kan det vel ikke skade å ta det litt lengre? Er også litt i tvil hvor langt jeg er kommet, i følge mens er jeg 12 uker i dag(testet klart positivt 5 dager før ikm.) også har vi de to første ul. som viser 12+4, og den siste ul. som viser 13+4, ikke lett å bli klok;) Har time kl. 12.30 til fredagen, men har lang reisevei (1 t.) Skal holde deg oppdatert;) Hadde du fått time til ord.ul?

Skrevet

Ja ordinær ultralyd var 20 desember. Da er jeg 17+2 dager. På riksen så sa de at jeg kunne stå på det til uke 12, men så skulle jeg ikke ta det mer. Var så godt å slutte. Irriterende når de ikke kan gi deg klare beskjeder. Er jo ikke akkurat noe særlig stas å stå på den crinonen.

Skrevet

Ja irriterende at de ikke kan være litt selvstendige, og ta noen avgjørelser selv, uten å måtte høre med henne som bare er der hver onsdag. Har bare en uke igjen i pakka, så jeg skal nok overleve det;) Blir en fin ( forhåpentlivis) førjulsgave å ha ul. den 20;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...