Gjest Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Sorry...Klarer ikke la være. Det heter hvilken :-) Jeg har ingen anbefalinger, men jeg kan ihvertfall sterkt fraråde Dr. Browns sin. Den brukte jeg sist, og den var ikke noe god. Ble utrolig sliten i hånda, og den var ikke særlig effektiv heller.
Blomsterbarn Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Avent sin elektriske. Husker ikke hva den heter, men det kom med reisebag.. Dersom du skal bruke pumpa mye, anbefaler jeg deg å kjøpe en duo-pumpe. Da sparer du masse tid og skåner arm og kuldre for unødig belastning.
Gjest Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Medela Swing Electric brystpumpe! Den er super! Dyr, men verdt det!
Bellen^2 Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Jeg slenger meg på denne anbefalingen. Kjøpte min rett etter fødselen så jeg har ikke prøvd noen andre og har ikke noe sammenligningsgrunnlag, men er superfornøyd med min:)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Joiner denne. Du kan jo se om du får tak i en brukt en.
petite fleur Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Nå vet jeg ikke helt hva medela swing koster ny, men jeg fikk kjøpt min brukt på finn.no for 500 ;-)
nickoline og supermann Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 til mitt bruk holdt det helt fint med avent sin håndpumpe.........
Gjest Skrevet 16. november 2007 #10 Skrevet 16. november 2007 Avent håndpumpe funket ikke hos meg. Fikk ut 20 ml på tre kvarter. Da var puppen blå!! Det samme skjedde alle de andre gangene jeg prøvde.. Kastet den og kjøpte elektrisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå