Gjest Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Sitter og skal fylle ut permisjonssøknad, og undrer meg på; er det nedkomstpermisjon jeg skal krysse av for? Eller omsorgspermisjon i forbindelse med nedkomst? Eller..? Hva skjedde med "fødselspermisjon"? Eller med å være konsekvent? Skal ikke mer til for å gjøre en uvitende førstegangsmamma helt stresset
Erisa* Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Omsorgspermisjon er det mannen din kan søke om i 2 uker når du akkurat har født! Du skal nok søke om nedkomstpermisjon, regner jeg med. (siden jeg vet at omsorgspermisjon er noe annet...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå