Gå til innhold

Nedkomstpermisjon??! Litt hjelp pliis =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og skal fylle ut permisjonssøknad, og undrer meg på; er det nedkomstpermisjon jeg skal krysse av for? Eller omsorgspermisjon i forbindelse med nedkomst? Eller..? Hva skjedde med "fødselspermisjon"? Eller med å være konsekvent? Skal ikke mer til for å gjøre en uvitende førstegangsmamma helt stresset :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omsorgspermisjon er det mannen din kan søke om i 2 uker når du akkurat har født! Du skal nok søke om nedkomstpermisjon, regner jeg med. (siden jeg vet at omsorgspermisjon er noe annet...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...