Gå til innhold

Shit! jeg tror jeg pisser på meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det f¤%#¤ meg nok altså og på tide mannen min erkjenner at ting ikke er som det skal her i huset. Vi flyttet til et hus for et år siden og helt siden vi begynte å pusse det opp har merkelige ting skjedd. lyder,som dunk og ting som høres ut som de knuses. Klokke som tikker som jeg ikke greier å feste hvo kommer fra,samt at tingene på badet starter å gå av seg selv. jeg er pissredd! men nå har det toppet seg. jeg kommer meg ikke ned i kjelleren,eller det vil si jeg får det jo til,men i det jeg skal gå ned trappa (må ned for å vaske klær) så er det akkurat som om noe stopper meg. jeg lar være å gå ned når mannen ikke har vært hjemme,men jeg føler det går greit når mannen er hjemme. ingen av de andre tingene ovenfor skjer når han er hjemme heller. han tror vel det har tørna for meg. men nå sitter jeg her,å er så skrekkelig redd. Jeg skulle ned å sette på klær. det har vært "stille" her en stund nå for slike ting så tenkte ikke noe mere over det. gikk mot trappa,følte at noe stoppet meg men tenkte skitt au,men så var det som om noen kløp meg skikkelig i siden. det var kjempevondt! Huffameg altså....velger å være anonym. Hvordan skal jeg forklare dette for mannen? vil virkelig ikke gå å være livredd i mitt eget hus. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å faen!! Hva med å ta kontakt med en klarsynt? Hm, hvor får man tak i sånne når man trenger en........Har sett det på TV Norge iallefall:-) Ikke mye hjelp, men er det eneste jeg kommer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...