Maigutt07 + maijente10 Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Jeg fant ut at det finnes nesedråper til babyer, Rhinox fra 4 uker-2 år. Det funker kjempebra, i motsetning til kun saltvannsdråper. Vet hvor utrolig ubehagelig det er å være tett i nesen selv så vil ikke at lillegutt skal lide mer enn nødvendig. Et annet råd er å gi litt vann utenom måltidene for de trenger mer væske når de er syke. Og febernedsettende dersom feberen blir over 39 grader.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 å heve hodeenden på enga kan være lurt! å bade løsner gjerne opp litt i nesa, så kan man suge det ut med nesesug etterpå )
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Takk dere. Visste ikke at det fantes rinox for babyer jeg heller, og ja, det er utrolig ubehagelig å ha tett nese. Jeg ammer ofte jeg, gir ikke så mye vann men han får plenti med veske i seg. Matlysten er det så som så med. Lå to bøker under hodeenden nå, så får vi se om det kan hjelpe litt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå