Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var så "heldig" få tilbake mensen allerede 8 uker etter fødselen.. Å har fått det med riktig mellomrom i 3 mnd etter det.. men nå har den uteblitt, skulle hatt for 10 dager siden..

Kan det være at det er normalt så rett etter en fødsel? Har alltid hatt det på korekt tidspunkt før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noe lurt å si? hehe.. redd for å være gravid igjen..

Skrevet

Vet ikke om jeg har noe lurt å si, men er jo av og til at syklusen roter seg litt til... Kanskje lurt å ta en test??

Skrevet

Liiivredd for å ta den testen!! uff.. må vel bare få gjort det etterhvert! Kan jo håpe på at syklusen har klussa seg til litt etter fødselen.. syns bare det er rart at det skjer nå pluttselig..

Skrevet

Huff, ja, jeg skjønner deg veldig godt... Tror jeg hadde fått helt panikk selv(har vel hatt litt panikk også ang akkurat det å skulle bli gravid igjen med en gang, for var jo så dumme å ikke bruke prevensjon de første gangene etter fødselen...). Her kom iallfall ikke mensen regelmessig etter fødselen (er bare 3.5 mnd siden, men kom fort tilbake her...), men hos meg har den egentlig alltid vært uregelmessig utenom når jeg går på p-piller... Mitt beste råd er å ta en test. Kan ikke si at jeg ville gjort det selv, for jeg hadde nok drøyd det lenge og ventet og ventet, men jo fortere man får svaret jo bedre;) Lykke til:)

Skrevet

Jeg og skulle hatt mensen for en stund siden 3 uker faktisk.... Jeg har tatt test og er ikke gravid... Så det spørs nok om det ikke kan forekomme litt kluss i syklusen... Nå skal det sies at jeg gikk på p pille ei lita stund, slutta for jeg blei så hissig... Fikk mensen da, og skuøøe nå hatt den for 3 uker siden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...