Gjest Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Da vender jeg og lilleM med resten av familien snuten nordover. Vi skal hjem for å feire Thanks Giving! For meg er dette nesten enda bedre enn julaften, for da er alle samlet, og vi spiser deilig mat, kalkun, søtpotet, apple pie, pumpkin pie og masse annet digg! Også er det feiring av min aller skjønneste lille nevø samme helg! Denne helgen blir også veldig spesiell, for i dag ble min svigerinne innlagt på sykehuset for å sette i gang fødselen (ikke noe dramatisk) og jeg skal bli TANTE! Og gjett om jeg gleder meg! God helg jenter. Og husk: kniiiiip!!!
Solstråle72 Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 God helg jenter :-) Kos deg sammen med familien. Det blir nok digg med all den gode maten!!! Vi skal feire Tobias sin 7 mnd dag i morgen, skal nok lage litt godsaker til middag tenker jeg :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 God tur og håper alt går bra med svigerinnen din :-) Her har vi ikke så mye på tapetet for helgen. Får besøk av besteforeldre som skal beskue den lille krabben i action. Det blir moro. God helg jenter! :-)
Bellen^2 Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Oi, nå ble jeg sulten. Den maten hørtes jo kjempesnadder ut:) Så spennende med svigerinna di da! Håper hun får en kjapp og grei fødsel, men ikke for kjapp da:) Vi skal en tur til familien til gubben på Kongsvinger i morgen. Noen uker siden de så småtten og vi fikk beskjed om at de er Sebastiansjuke:) God helg alle sammen:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 God tur og håper alt går bra for svigerinnen din! Er jo helt klart mye mer spesielt nå som vi har gått gjennom det samme selv, føler jeg iallefall :-) Kniiiiper hver gang jeg husker det :-) Men i ammetåka så blir det kanskje heller sjeldent
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Hei. Her har vi blitt så heldige at vi har fått barnefri. Holdt på å gå på veggen etter to uker med søvn. Venninna mi som er en engel har tatt henne fra fredag til søndag. Nå har jeg ligget og dratt meg i senga til halv ett. Resten av dagen blir det lese aviser og ligge og dra meg lenge i badekaret. Kjenner at jeg allerede har klart å innhente en del krefter og energi. I tillegg har hun vært kjempesnill hos venninna mi og da er jeg rolig iallefall.
Gjest Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Familieselskap har sine fordeler og ulemper. Jeg tror denne helgen ble preget av de fleste ulemper som en slik helg kan bringe med seg. Sukk. Har ingen planer om å bra frem alle familiefeidene her, men noen ganger er det greit å tømme hodet sitt. Er bare litt lei meg for at folk skal være så manipulerende og mangle selvinnsikt. Det sårer og det skaper bare splid. Men.. Kalkunen smakte fortreffelig. Kakene var suverent best i år, og nevøen min hadde verdens kuuleste sjørøverbursdag. Eh.. Kaptein sabeltann hadde verdens kuleste bursdag!! *smiler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå