Gå til innhold

Finnes det normale folk i verden eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samtlige tråder her inne som ikke handler om bæsj og middag, handler jo om svigermødre, mannfolk og troll som ikke kan oppføre seg som folk. Hva for noen familier er det dere er kommet til`?

Jeg har aldri i mitt liv hørt så mange sjokkerende historier i mitt liv, og dersom halvparten er sant begynner jeg seriøst tvile på menneskeheten.

Skjønner ikke disse folka at de er helt på trynet?

Skille seg fordi man ikke lar svigermor røyke inne?

Kalle damen for skattesnylter?

Nekte å handle mat til familien og være besatt av å IKKE ha felles økonomi?

Komme slengende hjem utp morgenen, dritings, uten å ha sagt ifra om noen ting?

nei fy faen, glad jeg ikke har en sånn mann (lenger).

skjerpings på mannfolk, svigermødre og troll i norges land!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

signerer denne..

dere må ikke akseptere sånn oppførsel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg tar alt her inne med en klype salt og lar meg svært sjelden sjokkere.

Skrevet

Jeg har det aldeles ikke perfekt, men jeg skjønner bare ikke at folk kan oppføre seg på denne måten...

jeg har sett svært dårlig oppførsel hos folk før, men her kryr det jo av galninger... (ikke dib-damene da men mannfolka og svigermødrene...) trodde ikke det var så vanlig å behandle familie uten noen form for respekt.

men kanskje det bare er sånn at de som har det verst skriker høyest...

Skrevet

Enig med deg sauen:) Og det betyr ikke at jeg har det perfekt, altså:) :) :)

Skrevet

Dinbaby har jo mange tuusen brukere..Skjønner godt det er folk som har problemer...

Skrevet

jaja, men det får da være måte på hva mannfolk og tomflasker klarer å lire utav seg... hvis det som mange sier her inne stemmer, er det faen meg en merkelig verden vi lever i altså. noen av utsagnene høres jo mer ut som de kommer fra huleboere.

Skrevet

At folk har problemer med ting og tang sjokkerer meg overhodet ikke. Jeg er mer forbauset over alt folk faktisk gidder å finne seg i for å holde sammen med mannen sin.

Skrevet

Regner jo med at dere forstår at dette er én side av saken. Fins alltid flere...

Syns ofte det er dårlig gjort å utbrodere personlige ting her inne (spesielt etter at man har lagt ut hjemmesider med bilder av hele slekten.)

Skrevet

Er noen historier her jeg ikke skjønner meg på.... Men jeg finner meg sikkert i mye dritt og;-) Jeg vet hvert fall at jeg har fått gleden av å ha en stefar som faller under samme kategori som mange her inne - sikkert Dikemark neste... Og jeg finner meg i det jeg og... Men blir vel bare sånn at noen må ha de gærne og.

Skrevet

Sånn er det bare: Det er mange folk som ikke er normale. Finner dem alle steder.

Er så glad for at jeg har en mann som er normal iallfall:-)

Skrevet

Jeg forstår for all del at folk finner seg i å bli behandlet som dritt, har vært der sjøl. Men klarer ikke på noen måte å forstå disse folka som OPPFØRER seg på denne måten. det har jeg aldri forstått...

Skrevet

Det finnes gale folk overalt, for alt du vet er naboene dine stein hakka gal, selv om de virker som en perfekt familie. Men i det virkelige liv prater ikke folk så mye om sånt, de setter opp ett falskt smil og sminker over blåttøyet fra natta før....Blir man tråkket på lenge nok, så begynner man selv å tro at man ikke er verdt noe, og at man aldri vil klare seg alene, derfor blir nok mange værende med sine gale mannfolk. I tillegg til alle truslene om selvmord eller drap...Vi så jo det i nyhetsbildet nettopp, hvor ufattelig mange kvinner som er drept de siste årene av sine gale menn, eller x-menn. Jeg lar meg ikke sjokkere over menn som nekter felles økonomi, det er kvinner som lever i mye mer sjokkerende forhold der ute. Man må være rimelig naiv hvis man ikke skjønner såpass.

Tror dette innlegget ble litt rotete, men ha meg unnskyldt, jeg har blitt syk igjen....buhu... ;o(

Skrevet

Sitat deg Sauen:

"jeg har sett svært dårlig oppførsel hos folk før, men her kryr det jo av galninger... (ikke dib-damene da men mannfolka og svigermødrene...)"

Syns det er nok av gale for her inne også - og da mener jeg dib-damer... mye fornuftig her inne også, er ikke det. Men fy søren det er mange gale hormonbomber her inne, som klikker i vinkel på alt og ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...