♥2 små gull♥ Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Syntes hun er litt for selvgod jeg... hun avbryter gjestene sine hele tiden og er mer opptatt av å prate selv enn å høre på gjestene... Tror suksessen har gått litt mye inn på henne...
☆Anonymia☆ Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 hun er veldig intens men fy fader,hun har min respekt altså.. tøffere dame skal man lete lenge ettter
Gjest -<<- Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Liker? Hell, no. Men jeg tror hun er rasende intelligent og profesjonell til fingerspissene. Og sinnssykt god til å manipulere.
☆Anonymia☆ Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 manipulere ? hva mener du pila ? :)bare lurer altså
cherry coke Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Liker stort sett ikke programmet. Men dama er sikkert smart, hun. Synes at at til tider kan være lite objektiv, og ja, selvgod!
Gjest -<<- Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Hun får jo folk til å tro at hun er oppriktig engasjert i alle disse sakene og at egen berømmelse og fet jobb har minimalt med saken å gjøre. For ikke å snakke om at hun til stadighet bruker nærmest barneretorikk i intervjuene hun gjør og fremstiller ting som særdeles sort/hvite for at low class viewers skal følge med. Men dyktig er hun, helt klart.
Mamma´n til A og F Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Eeeeeelsker henne! Hva er det og ikke like?
LizzyG Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 Jeg liker hun heller ikke for jeg synes hun er så veldig opptatt av dette med raseskille. Jeg er ikke rasist eller noe, men hun skal alltid dra frem hva svarte mennesker som hun har som gjester har gjort. Jeg blir hvertfall mer bevisst på raseskillet nåe hun drar det frem sånn hele tiden i stedet for at man ikke tenker på hvilken farge mennesker har.
snurkle Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 Kanskje fordi raseskille fortsatt er et høyst reellt problem i USA..
♥2 små gull♥ Skrevet 16. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. november 2007 Det blir jo ikke bedre av at hun sier om seg selv og gjestene sine "stakkars meg fordi jeg er svart", eller at det ligger til grunn for alt som blir sagt. De har det ikke bestandig værre bare fordi de er mørke i huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå