Gå til innhold

Ørebetennelse 6 mnd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini ser ut til å ha fått en ørebetennelse i ene øret. Han har vært og er litt enda, forkjølet og i dag oppdaget jeg plutselig at det var mye størknet voks i øret hans. Det lukter ikke vondt el noe slik og hadde helt "normal" farge, det var bare veldig mye av det, med tanke på at det nesten ikke var noe der i går kveld før/etter bading.

 

han har nok ikke vondt for jeg har ikke merket noe på han. Bør jeg likevel gå til lege med han? Han er jo ikke syk.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm... rart, det er ikke kommet mer i øret hans, og det er 3 timer siden jeg oppdaget all denne voksen. Kanskje det ikke er ørebetennelse likevel (håpe, håpe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...