*Lissi* Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Jeg og sambo har hatt diskusjonen om barn gående noen mnd. nå. Trodde han hadde gått med på en til for en stund siden, men misforsto han.... Han sa at OM vi skulle ha en til,så ville han ha en til 40 års dagen sin. (da må vi begynne prøvingen i mai) Så i kveld vil jeg ha en ordentlig svar av han. Vi har 3 barn nå, men har så lyst på nummer 4. Så enten prøver vi, eller så får jeg godta at jeg "kun" får tre:-) Orker iallfall ikke gå og lure på om han skal forandre mening i fremtiden.
Ella-83 Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Lykke til (litt på etterskudd)! Hva fikk du til svar? Flytter du over til "snar klar" forumet?
*Lissi* Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 Hehe...ja, si det du:-) Har snakket mye i går og i dag da. Om fordelene og "ulempene". Han er absolutt på gli, men synes det er et stort skritt. Har forklart hvordan jeg har det, og han skjønner at jeg blir lei av å vente. Kan jo ikke tvinge han, men har absolutt tro på at dette går "riktig vei".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå