allerhelstNorge Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Jeg har nå ikke vært i moderlandet siden august, og det er leeeeeenge siden det. Så nå værker det i kropp og sjel. Sjekker flypriser og avganger flere ganger om dagen. Forrige kvelden nevnte jeg for sambo at jeg ville bestille billett men han svarte litt feil og dermed sprutet tårene og jeg planta kroppen foran TV. Etter 2 timer kom han og spurte om jeg hadde tenkt å reise 3.april. Jeg svarte at jeg hadde tenkt å diskutere med han først. Så forsvant han. Og vips, 10 minutter seinere hadde han booket og betalt flybilletter for meg og jentene!!!!)))) Da ble jeg glad da!!! Han er snill han!!
Little Miss Naughty Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Så herlig da. Har jo selv bodd i utlandet så jeg kjenner følelsen. Deilig å ha noe å se frem til.
phantomet Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Så deilig, og så snill han er. Han rettet jo så kjapt opp fadesen vedr. svaret sitt...at det kan nesten ikke regnes med...*smiler* Du får begynne å glede deg til hyggelig vårbesøk i hjemlandet! Sikker på at Klatten setter av tid til skravlings en gang i April også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå