J`s mamma Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Jeg har nettopp kjøpt det til mini, men ser at det finnes ulike str. Jeg måte min fra åpningen (der glidelåsen starter)og ned og da er den ca. 90 cm.. Vet den største er 115 cm, men er det fra helt oppe og helt ned eller fra åpningen og ned... Har lyst på den største da. Dama som solgte meg den sa det var den lengste, men ble usikker. Står ikke lengde/mål på den:( Håper på svar fra ander som har samme pose..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 hva slags odenwalder er det? den som heter xl? jeg mener og har lest at det er den med bamsen inni som er lengst..(mucki)?
J`s mamma Skrevet 16. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2007 Står ikke noe xl på den, men det er den som har bamse inni., Står bare Oldenwâlder Baby nest og str. 1 på den..
lifa og Eline Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Vet det finnes en annen dunpose fra OdenWälder også. Vi har den samme som du har kjøpt og jeg har lest at den både kan brukes til rundt 3 år og opptil 5 andre steder. klesstørrelsen til en 3.åring er 98 cm og når da glidelåsen er ca 90 cm. vil den jo bli mer enn lang nok i hvertfall til 3 år. Vår datter har fortsatt god plass i den og hun er ca 85 cm lang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå