Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Jeg er ca 5 uker på vei og alt så fint ut :-) Legen som tok UL klarte ikke helt og se plommesekken så det kom inn en overlege som sjekket og som sa at hun kunne se antydning til plommesekken og at jeg var ca 5 uker på vei men at alt så kjempe fint ut med tanke på hvor langt jeg var på vei. Så skal på ny UL neste fredag for og sjekke om de kunne se noe mere da :-)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Så bra da!!! Grattis med spiren..
Gjest hvanå Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Så bra alt var bra:) Hvorfor var du på ultralyd så tidlig?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 16. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2007 Takk :-) Var på UL pga jeg tok angrepille for en ca 3 uker siden og fikk positiv test sist torsdag, og jeg var usikker på hvor langt jeg er på vei og om angrepillen kan ha gjort noe skade...
Gjest hvanå Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Da var det jo kjempebra at alt så bra ut, tross tøff start for den lille.. Er en liten fighter det her da. Gratulerer:)
*Rutletutt* Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 Så bra! Tipp i rævva til duste-legen du var hos i går! ;o)
nickoline og supermann Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 så bra det ser bra ut..... tenkte i går at dette kunne aldri gå bra..... sutvival of the fittest den spira der....
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 16. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. november 2007 Ja jeg ha det med og få dem som kjemper seg gjennom :-) Førsta sneik seg forbi p-pillene og denna lurte seg unna angrepilla :-P Men merker nå at jeg er veldig slapp da så kansje det var det som skulle til, en bekreftelse fra legen om at jeg var gravid for at trettheten og kvalmen skulle komme Er nok mest pga jeg knapt sov i natt (urolig for om noe var galt) og tidlig opp i dag så nå er det senga på¨meg snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå