Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Jeg er ca 5 uker på vei og alt så fint ut :-) Legen som tok UL klarte ikke helt og se plommesekken så det kom inn en overlege som sjekket og som sa at hun kunne se antydning til plommesekken og at jeg var ca 5 uker på vei men at alt så kjempe fint ut med tanke på hvor langt jeg var på vei. Så skal på ny UL neste fredag for og sjekke om de kunne se noe mere da :-)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Så bra............. no ble eg gla... for du var litt veldig fortvilet i et innlegg i går?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 16. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2007 Ja-aa, følte ikke det var så mye hjelp og hente fra fastlegen min akkurat. Men legen på legevakta var kjempe koslig og tok seg tid til og høre på og ta meg alvorlig og gjøre noe med det (har alltid hatt dårlig inntrykk av legevakta egentlig) og i dag når jeg kom inn til legen og snakket med henne så tok hun det kjempe alvorlig at jeg hadde tatt angrepille og var redd den kunne ha gjort skade og slikt. Og verken dem på sykehuset eller legen på legevakta skjønte hvorfor ikke fastlegen min hadde sendt meg dirkete til dem. Og om jeg fikk problemer som smerter, blødninger o.l skulle jeg ringe direkte til gyn. avdeling :-)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Det var bra... så slipper du hele runddansen
Gummianda:) Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Veldig godt å høre at alt stod bra til:) Da blir Amalie storesøster neste sommer da:) Så greit at du bare kunne ta direkte kontakt med gyn om det var noe, gjett om jeg benyttet meg mye av det når jeg gikk gravid med Emilie:) Så ikke nøl med å kontakte de om du skulle være nervøs for noe! Og du....bytt fastlege:)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 16. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2007 Ja-aa hun blir nok det om alt fortsetter og gå bra :-) Termin er ca 19 juli noen dager fra eller til vil jeg tro men det får jeg vell vite mere eksakt på den ordinære UL`en :-) Men veldig greit og vite, da slipper jeg gå rundt og tenke at det er noe gærent hele tiden :-) Skal få bytta meg fastlege ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå