Gå til innhold

Innlegg på siden

Tanja-oktober og november barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en del her inne å leser litt å får litt gode råd. Takk alle sammen!

Men jeg irriterer meg litt over de som må komentere det andre skriver. Man må slutte å henge seg opp i hvordan ord blir skrevet osv. Å heller se hva spørsmålet virkelig er. Denne siden er vel til for å dele tanker og ideer osv. Jeg tørr nesten ikke å stille spørsmål jeg for kanskje jeg formulerer meg feil å folk blir sure.

et eksempel er ei her inne som lurte på om det var verdt å få to barn. Ho blir kritisert for hvordan ho bruker ordet "verdt". Kan man ikke bare svare henne da uten å hele tiden komme med noen klager.

Håper det er mange voksne her som forstår hva jeg mener. Jeg skriver ikke dette for å klage direkte men bare for å si i fra at det kanskje gjør andre mødre litt skeptiske til å skrive et innlegg ang noe de kanskje lurer på eller trenger å uttrykke.

Nå er snart jul jenter:) Blir koselig.

Ha en super dag alle sammen og takk igjen for alle gode råd. Har hjelpt meg masse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alltid noen sure idioter som (over)reagerer på enhver setning som er skrevet, i stedet for å se på hva HI mener. I det innlegget du sikter til er det jo helt tydelig (i hvert fall for folk som har en hjerne) at HI bare lurer fælt på hvordan det er å få unge nummer to og hvor slitsomt det evt er - akkurat som jeg lurte på det da jeg skulle ha førstemann. Det var så mye klaging over nattevåk, skriking og bæsjing inne på disse sidene at jeg begynte å lure på om det var noe koselig å være mamma i det hele tatt.

Nei, det er nok alltid noen som skal lete med lupe i innleggene sånn at de kan "slå til" og komme med noe surt. Folk får bare holde på for min del, jeg er bare glad jeg ikke er sånn selv, uten at det betyr at jeg ikke kan si min mening klart og tydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...