trinebeate Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 og vet dere sånn ca pris på rettene? Med bra restaurant så mener jeg rett og slett god mat. Trenger ikke være mangeretters og svindyrt liksom.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Frati har kjempegod mat, og er ikke kjempe dyrt! :-) Ellers er jo Egon og Grønn Pepper godt!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Anbefaler også frati, kjempe god mat og prisene er ikke noe særlig høye. Tror jeg betalte 140 eller 160 eller noe rundt der for en biff med diverse greier til, ble mett og vell så det..
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Her er menyen på frati. http://www.frati.no/meny/
Måånestråle Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Frati er bra, italiensk og ganske rimelig. Veldig populært, så smart å bestille bord i helgene. Bari (som ligger under Frati) har også kjempegod mat til greie priser, men der er det nesten nødvendig å bestille bord i helgene, fordi det er mange som går dit for å "henge med venner" og er mer som en bar utover kvelden. Jonathan er roligere og veldig koselig, der kan jeg anbefale å prøve "kjellerbiffen" som du steker selv på en varm stein på bordet. Litt dyrere, kanskje, tipper en hoverett koster ca 220 kr. Søstrene Karlsen på Solsiden har også ganske god og rimelig mat. Jadab har innmari god indisk mat. Hoveretter koster ca 140-200 kr. Susi Bar i Ravnkloa er bra, men forutsetter at du liker sushi... Bør bestille bord i helgene. Graffi Grill har også ganske bra mat og rimelige priser. Av dyrere restauranter vil jeg anbefale Credo eller Emilies, de har menyer med flere retter. Anbefaler å bestille bord. Det var noen, i alle fall! Bon apetit!
trinebeate Skrevet 16. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2007 tusen takk for alle tipsene! mange greie folk her inne som gir seg tid til å svare syns jeg:) flere skulle vært sånn som dere jenter!!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Synes nå at black and white biffen i tyholttårnet er ganske så konge jeg da. Helt forelsket i peppersausen der:D Koster 199 for en person, ganske dyrt, men så verd det. Så kan du velge potet "sort", mos, fries, eller fløtegratinerte:) Mye hvitløk i den gratinerte da:)
Athina' Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 Jeg elsker Jonathan, både stemningen og maten :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå