Ildfluå Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Er så redd det er noe galt med barnet da jeg har mistet et før. Legen sier at det ser normalt ut, men jeg sammenlikner med barnet jeg mistet, som hadde veldig liten nese. Noen andre som synes barnet ser litt merkelig ut?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 det hørtes fælt ut å miste et barn. skjønner at du er redd for å miste den lille du har i magen. de 3d ul bildene ser jo litt "rare" ut. babyen er jo under utvikling... det står at du ikke har pofil så jeg får ikke sett bildene,
Lille`mor & lillebøll Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Du skal ikke ha før i mars...Klart barnet er lite... Flere kroppsdeler er dannet men ikke fult utvokst. Tror du kan slappe helt av jeg:=) Den er sikkert helt normal i forhold til andre barn. Jeg har ikke vært på 3d,men fikk mange flotte bilder på Ul...Barnet mitt ser ut som en alien,men satser på at alt er ok;=)
Gjest Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Hei! Vet du hva, ingen av mine to barn har sett ut som "normale" barn på UL:) Men du aner ikke hvor søte og perfekte de var da de kom ut, he he! Det blir akkurat det samme med din baby! Hvis du går inn på siden "fosterv. & ultralyd", så er det en sonograf der som pleier å svare på innlegg. Han svarte nylig på et innlegg fra en som var bekymret over at nesen til babyen så for stor ut på 3D UL. Han forklarer litt om hvorfor bildene ikke blir nøyaktige. Les det, så blir du sikkert beroliget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå