Gå til innhold

Noen som har erfaring fra møteplassen??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har registrert meg der og lurer på om det er noen av dere alene foreldre som har erfaring med det sjekkestedet..

 

Hvis dere vil, kanskje dere kan dele dårlige og bra erfaringer der i fra, hva man burde tenke på før man møter noen osv..

 

Alle svar mottas med takk.

 

-C-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og ja har fått en del erfaring fra den plassen nå, I begynnelsen kjempeartig, og spennende. Nå er det kjedelig og trist.

Men har hatt en klaff da, men han fikk panikk og forsvant fra jordens overflate. Men der lærte jeg ganske mye om meg selv og menn. Men etter det har jeg truffet 2 stk, de har vært kjempekoselige, men ikke noe kjemi der. Og så har jeg pratet med en del, uten å møttes. Syns det var best det. Har fått mye dritt da fra enkelte menn som ikke vil ha de "derre alenemødrene". Og det føles veldig urettferdig å bli stemplet som desperat, søppel, og oppbrukt, fordi man har barn. Så stålsett deg før du hiver deg på dette. Det er sikkert mulig å finne en koselig kar som ikke er helt psyko, men jeg har nå ikke funnet det, etter 6mnder. Mulig jeg er for utålmodig, men sånn er det bare. Men lykke til;-)

Mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring fra akkurat denne siden, men møtte kjæresten min på match.com. Vet ikke hvordan det fungerer på møteplassen, men på match har man en profil med bilde og litt tekst om seg selv, også kan man sende mailer til hverandre gjenom siden (altså uten å måtte oppgi den egentlige mail-adressen din).

 

Det ble full klaff her da! "Snakket" med flere menn og de var trivelige nok de, men han som ble kjæresten min fanget interessen min fra første stund. Han er den eneste jeg har møtt i virkeligheten, jeg var veldig forsiktig og ville ikke oppgi msn eller mail-adresse til noen, og absolutt ikke tlf nr. Heldigvis var min kjære svoger på besøk en kveld, og etter ei flaske vin (eller to) fikk han overtalt meg til å gi mail-adressen min til denne fyren, etter å ha godkjent profilen hans og lest meldingene vi hadde sendt til hverandre. Gud, så takknemlig jeg er for det!!!!! Møttes på en offentlig plass første gangen, og kjemien var der fra første stund:)

 

Hadde vært gjennom et tøft brudd etter at jeg oppdaget at mannen min hadde vært utro i nesten 6mnd, og var ikke ute etter noe seriøst, bare en flørt egentlig. Så dukker da altså selve Drømmemannen opp, og selv om jeg prøvde å holde tilbake følelsene så lenge jeg klarte falt jeg pladask. Heldigvis for meg gjorde han det også, og nå går vi rundt i lykkerus begge to. Er faktisk takknemlig for at eks'en min gjorde det han gjorde, for om han ikke hadde gjort det hadde jeg gått glipp av mannen jeg vil bli gammel sammen med...

 

Langt svar, men jeg ville bare få frem at det faktisk er mulig å finne kjærligheten på nettet. Driter i om det er tragisk og patetisk, dette er så riktig at jeg ikke bare kjenner det i magen, men i margen og blodet også!!!!

 

Mine råd er: vær forsiktig, vær ærlig med dine hensikter (om du ønsker et forhold eller bare en flørt), vær oppmerksom på personer som forteller deg ting som skurrer, og møt hverandre på en offentlig plass første gangen.

 

 

Lykke til i jakten på kjærligheten, stor klem fra

 

Superforelska

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på møteplassen eg og, traff en eg fekk kjempe god kontakt med! vi prata på msn i 10 mnd før vi trefftes. var kjekt og møte han, følte litt god kjemi eg. men etter det har han og forsvunnet :\ rart. eg har slettet min profil no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...