Gå til innhold

8 uker og tett i nesa


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått en snorkende baby! På sykehuset sa de at det var helt normalt at spedbarn er tette i nesen, men nå har det vart i 8 uker. er det fortsatt normalt? han snorker når han sover, når han er våken er han stille, men nyser litt.

begynner å bekymre meg for allergi og refluks og alskens, han gulper ganske mye og sikler (eller, det kommer mye spyttbobler ut av munnen på ham), og i dag morges luktet det veldig surt av munnen hans.

er det noen med mer erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv morsmelk i nesa hans, det anbefalt jordmor bare noen dråper.. det hjalp faktisk:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...