dårlig ånde Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Vi har fått en snorkende baby! På sykehuset sa de at det var helt normalt at spedbarn er tette i nesen, men nå har det vart i 8 uker. er det fortsatt normalt? han snorker når han sover, når han er våken er han stille, men nyser litt. begynner å bekymre meg for allergi og refluks og alskens, han gulper ganske mye og sikler (eller, det kommer mye spyttbobler ut av munnen på ham), og i dag morges luktet det veldig surt av munnen hans. er det noen med mer erfaring med dette?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 prøv morsmelk i nesa hans, det anbefalt jordmor bare noen dråper.. det hjalp faktisk:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå