Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Vi har sex, men det er ikke mer enn en gang i måneden. Mer "orker" han ikke. Jeg føler jeg maser meg til sex, og føler meg lite attraktiv. Dette har vært et problem siden vi kom sammen, og vi har nå vært et par i snart 10 år. Har alltid vært attraktiv blant gutta, og har ofte hatt problemer med gutter som ikke vil akseptere at jeg er i et forhold. Føler meg virkelig deppa, og lurer litt på hvorfor vi er sammen! Lengter etter å føle meg elsket!!!! Vet ikke hva jeg skal gjøre.......
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Prat med han når dere har god tid. Hvis ikke det går, skriv et brev der du skriver om dine tanker og følelser. Så må han svare på brevet (skriftlig eller muntlig) Kanskje dere kommer fram til noe da?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Jeg har prøvd og snakke med han mange mange ganger etterhvert. Føler vel egentlig at han bare blir mer og mer forbanna for hver gang jeg nvener det, og da er det min feil at vi har lite sx, fordi jeg maser sånn. Han hører ikke det jeg prøver å formidle til han. Det eneste han hører er at jeg "klager".......
camillah 2 små Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Sånt er kjempevanskelig, vi jenter er så vante til at mennene er de som tar initiativet og som hele tida er villige til å hoppe til køys. Sånn er det jo ikke alltid! Det beste tipset jeg kan gi er å prate med han, uten at det blir en klagesang. Hør litt på hva han har å si, kanskje er det noe som plager han? Eller kanskje han ikke er klar over hvor sjelden det blir, men trenger et spark bak? En annen ting som er viktig å huske på, er at sex ikke er det samme som kjærlighet, naturligvis elsker han deg, selv om han ikke er klar til å hoppe på deg hele tiden! Kanskje du kan lære å legge merke til andre måter han viser at han er glad i deg på?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Meld deg på magedanskurs i all hemmelighet, når du har lært en dans, kle deg sexy og dans for han, sett av en kveld, skaff barnevakt, rydd og gjør det koselig, tenn stearinlys. Funker ikke dette heller får du ønske deg dildo til jul.. kanskje han tar hintet da...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Veit du hva? Jeg har hatt akkurat det samme problemet som deg!!! Jeg ble så deppa at til slutt så snudde jeg meg med ryggen til for å sove med en gang vi traff puta på kvelden, men var fortsatt i godt humør ovenfor han så klart.. Når jeg hadde gjort dette en ukes tid så fikk han kjempe lyst på meg... Fordi han mente jeg var KOSTBAR!!! hihihihi kanskje det kan funke for dere også? (bare slutt og spør og hint til at du har lyst på sex, ordne deg selv en liten stund så kan det hende han får lyst)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 Jeg har spilt kostbar noen ganger, og en gang varte det i over 2 måneder, men da måtte jeg bare kaste inn håndkle. Andre ganger har han faktisk tatt initiativ, men det blir med sex den ene gangen, også er det samme leksa om igjen. Har til og med kjøpt meg dildoer, men ingenting bryr han seg om. Hadde jeg lært meg magedans, hadde han bare ledd av meg. Har faktsik sagt det en gang. Uansett, tusen takk for svar og kreative forslag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå