Tildemana Skrevet 16. november 2007 #1 Skrevet 16. november 2007 Hva slags erfaringer har dere her inne med HS? Kjenner flere som har bare måttet ta den ut pga ulike plager. Jeg skal selv ta den ut pga omtrent konstant kløe siden jeg satte den inn for nesten ett år siden. Lurer på hvordan statistikken er her inne... Noen?
Pappas fultreffer :) Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Jeg har inegn plager med den. Den sitter der den skal, jeg klør ikke. Sambo kjenner den ikke, og mensen uteble da jeg satte den inn. Så her er det bare positivt. Det beste prevensjonsmiddelet for meg vertfall
Gjest Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Signerer Hellinor Superfornøyd alle 9 årene jeg brukte
Gjest Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Jeg tok den ut. Fikk store humørsvingninger, la på meg 13 kg ( jobber som instruktør på treningssenter og trener masse), masse kviser. Fordelen var 0 mens i et år da... Fikk satt inn vanlig kobberspiral etterpå som fungerte veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå