Gå til innhold

Skal vi ta en fredags-rydde-tråd i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg store planer om å sparke meg selv hardt i baken og komme i gang på kjøkkenet....

får ta en ting av gangen. Ingen ser meg her før kjøkkenet skinner tihi

Flere som blir med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med. Kjøkkenet er jeg ikke motivert for enda, men jeg kan starte på badet!:-)

Skrevet

Jeg har allerede begynt! :)

Får vel fortsette med spisestua, og stua og badet og rommet til mini og trappa og rommet vårt.... kontoret får gubben ta...

:)

Skrevet

Da går jeg på kjøkkenet og rydder :)

Skrevet

Jeg har røsket av alt senge tøy og slengt badematten til vask. Tenkte jeg skulle vente med resten til frøkna har sovna. For hun er litt syk og tander i dag. Skal støvsuge og rydde (rydde kan jeg jo forsåvidt ta nå), vanne blomster (kan jeg jo også gjøre - pokker) og vaske badet og kjøkkengulvet (det MÅ tas hver uke). Får vel gå og gjøre noe, da...

Skrevet

Såh, nå nærmer kjøkkenet seg akseptabelt nivå :D

Må bare vente til oppvaskmaskinen er ferdig så jeg får satt i en ny...

Man vasker da ikke får hånd! hihi

I mellomtiden tenker jeg at jeg bretter litt klær....

Skrevet

Får vell begynne litt jeg og da.. Skulle ha ryddet kjøkken, stue, gang, og badet - vasket alt pluss doen.. Må også henge opp en del klær.. Men vi får se hvor mye jeg gidde, rekker.. Skal på jobb til 15.00, jobbe til 22.. Så godt å slappe av litt og. Det jeg ikke rekker vet jeg at sambo og junior tar i morgen mens jeg er på jobb...

Skrevet

Jeg holder på å gjøre rent. Det gjør meg ingen ting når jeg kan ta pauser her på DiB:-)

Skrevet

merker at det er jeg sterkt imot.

tror jeg må få kjøpt meg en husmor... hvor ble det av trillepiker og husmorvikarer????

Skrevet

Jeg kan ikke akkurat si at jeg har så veldig lyst til å rydde eller vaske.

Tror jeg avspaserer i dag gitt!

Skrevet

Jeg er på jobb, men skal spille rollespill i kveld og huset må være shinet før folka kommer, så jeg hiver meg på denne når jeg kommer hjem :)

Skrevet

Da var kjøkkenet rent og pent, har fått gitt snuppa mat og kokt flasker :) Når får jeg ta fatt på den store haugen med klær som skal legges sammen...det er kjedelig de...

Skrevet

Når klokka slager 13 skal jeg begynne.. rydde kjøkken, bad og litt i stua...

Dette er min første "fridag" på lenge, og nå skla jeg slappe av litt mens lillemann sover..

Skrevet

her MÅ det vaskes for min datter har hatt det kjekt med peisen mens jeg har vært på do.. kjempekult!

Skrevet

heihei!

Da har jeg tatt Kjøkkenet, to bad, to soverom, tørka støv og rydda i heile stua. Satt på maskin med klær og nå slapper jeg av litt... skal støvsuge når Leon våkner.... Han får bli med å hjelpe litt!

Skrevet

jeg hadde storrengjøring forrige torsdag og fredag, så nå har bare støvsuget stue, gang og kjøkken, tatt ut av oppvaskmaskinen, kokt flasker, tørket av bordene, fylt på dopapir, lagt sammen ett tonn klær ( men ikke inn i skap..) og vannet blomster! OG hentet posten! Og satt på kaffe!

og nå sitter jeg her, 40 min senere og med noe lettere samvittighet;o)

Skrevet

Da er støvsuging og bad tatt. Kjøkken gulvet var utrolig nok ikke møkkete. Vi har da spist der denne uka også... Hmmm... Har ryddet, men ikke vannet blomster. Tror jeg tar det siden for jeg hørte noen lyder fra frøkna nettopp. Ble stille igjen,men jeg prioriterer å spise litt i fred før hun våkner. Resten kan jeg ta når hun har våknet. (Må man brette klær forresten?? Kan de ikke bare hives inn i skapet??)

Skrevet

Da er kjøkkenet, stuen og badet rydder - vaskemaskinen går for fult. Støvsuging og vasking av gulv får sambo enten gjøre i kveld eller på dagen i mårra mens jeg er på jobb..

Skrevet

Dæsken dundre så flinke dere er da!

Finner ikke helt turboen i dag jeg da.....

Men men... kjøkkenet er i hvertfall pent og rent.

Klærne jeg skulle brette.... hmmm får vel begynne på dem igjen.

Må bare få sysselsatt junior her litt....

Og etter det må jeg prøve å få støvsugd litt

Skrevet

hah! smarte meg vaksa ferdig ALT før eg satte meg på dib :) så no e kjøkken, bad, stue, gang å bod tatt.. soverom igjen, men der sover snella enda... :) deeeeilig med nyvaska lukt i leiligheta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...